Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Missmar schreef:Bij ons in oud ade is er zeer waarschijnlijk ook rhino... Mijn paardje is helaas erdoor getroffen en is nu letterlijk voor dr leven aan t vechtenWaarschijjnlijk de verkoudheidsvorm en de neuro vorm) Uitslagen komen nog (bloed en neusswab) Wat een rot virus is dat hee!! echt te erg!
Missmar schreef:Bij ons in oud ade is er zeer waarschijnlijk ook rhino... Mijn paardje is helaas erdoor getroffen en is nu letterlijk voor dr leven aan t vechtenWaarschijjnlijk de verkoudheidsvorm en de neuro vorm) Uitslagen komen nog (bloed en neusswab) Wat een rot virus is dat hee!! echt te erg!
Juin schreef:Missmar schreef:Bij ons in oud ade is er zeer waarschijnlijk ook rhino... Mijn paardje is helaas erdoor getroffen en is nu letterlijk voor dr leven aan t vechtenWaarschijjnlijk de verkoudheidsvorm en de neuro vorm) Uitslagen komen nog (bloed en neusswab) Wat een rot virus is dat hee!! echt te erg!
Wij wensen jullie heel veel sterkte, weten jullie al wat meer ?
diewertje schreef:Aan het eind van de week is er zekerheid maar naar mijn idee is het bijna zeker dat het rhino is. Er staat 1 paard (het paardje van Missmar) op stal met achter verlammingsverschijnselen. Zij hangt aan een takel en kan nu stukje bij beetje weer een beetje meer op eigen benen staan. Een ander paard heeft nog geen echte verlammingsverschijnselen maar loopt wel heel raar aan de achterhand en kan ook niet zelf plassen op het moment. Voor de rest staan er nog 3 veulens en 2 paarden (waaronder eentje van mij) met hele hoge koorts (gister 40.8). Voor de rest is het afwachten. De paarden krijgen nu in ieder geval allemaal een soort aspirine om de symptonen te onderdrukken.