Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VValar schreef:Hmm ik hoop dat het niet al te veel in de buurt komt. Maar ehhhh.... welke gezond denkende ruiter wilt daar sowieso dit weekend zijn paard starten???
VValar schreef:Onderlinge wedstrijd waar alleen de paarden van de stal zelf mee doen, of komen ze ook van buitenaf. Sowieso lijkt het me niet echt een ideale gelegenheid om wedstrijden te organiseren op zo'n moment. Zo veel mogelijk mensen weg houden lijkt me.
M_hOrse schreef:VValar schreef:Onderlinge wedstrijd waar alleen de paarden van de stal zelf mee doen, of komen ze ook van buitenaf. Sowieso lijkt het me niet echt een ideale gelegenheid om wedstrijden te organiseren op zo'n moment. Zo veel mogelijk mensen weg houden lijkt me.
Nee waarschijnlijk gaat het ook niet door. Afgelopen weekend zijn ook alle wedstrijden afgelast.
Ze pakken het heel goed aan, en doen wat het beste is.
BillyJean schreef:Cantheon staat te eten in zijn quarantainebox, heeft geen verlammingsverschijnselen en is koortsvrij.
VValar schreef:[/quote]Wij zijn uiteindelijk 6 wkn dicht geweest ook omdat er nog 2 drachtige merries stonden die op dat moment uitgerekend waren.
Alleen de pensionklanten mochten komen op de manege.
sabje19 schreef:Wij zijn uiteindelijk 6 wkn dicht geweest ook omdat er nog 2 drachtige merries stonden die op dat moment uitgerekend waren.
Th0mas schreef:sabje19 schreef:Wij zijn uiteindelijk 6 wkn dicht geweest ook omdat er nog 2 drachtige merries stonden die op dat moment uitgerekend waren.
En die veulens heeft het overleefd! een wonder toch!?
Talida schreef:Ik snap die taboe ook niet zo, het is toch niet iets waar je je voor moet schamen? Het is al erg genoeg en met de juiste maatregel hopelijk snel te beperken.
Chrisje92 schreef:Ik heb op deze manege gereden en ik vind dat de manege goede maatregelen getroffen heeft. Gelukkig is Cant helemaal koortsvrij