joy76 schreef:Los hiervan heb ik al een aantal keren uit je posts soort van de indruk gekregen 'dat het wel meevalt'. Misschien lees ik het verkeerd, maar ik denk wel dat je daarmee moet uitkijken, want een dergelijk signaal zou zomaar reden kunnen zijn voor wie het uitkomt, of dat nou de hoogste ambtenaar, de moeie graasmaaier of de luie paardenbaas is, dit niet zo serieus te nemen als het genomen zou moeten worden.
Ik denk dat je het verkeerd leest, ik vind dat ook geen probleem. Juist door het gedegen onderzoek en mijn website zijn er deskudigen die hun naam hebben verbonden aan de website met hun adviezen. Ik benoem ze allemaal onder de knop adviseurs en auteurs. Het gevolg is dat ook beleidsmakers nu mijn website weten te vinden en er een serieuze gesprekspartner is met overheden. Alles is verifieerbaar en op te zoeken in de wetenschappelijke literatuur. Dit was nooit gelukt zonder gedegen kennis die je zo lek kunt prikken. Wil je echt wat aan de problemen doen moet je feiten hebben. Wat nog een groot probleem is dat het niet duidelijk is en er geen gegevens zijn over hoeveel slachtoffers per jaar deze plant eist. De belangenssector zou dus geld beschikbaar moeten stellen. Bij de veeteelt sector is dat al, sectie op een schaap of koe bijv. is gesubsidieerd vanuit de belangensector, voor paardenhouders zou die drempel ook lager moeten. Vanuit de paardensector, die toch een economische sector van belang is zouden er meer initiatieven genomen kunnen worden.