Ohh wat vreselijk!! Ik heb het ook een keer meegmaakt dat er op stal een grote brand uitbrak, 4 paarden hebben daar het leven gelaten. Ik krijg toch altijd weer flahs backs als ik zoiets lees of te horen krijg. Wij mochten ook niet naar de paarden maar ik ben gewoon gegaan. politie, brandweer of niet, ik zou naar de paarden. Vind het echt vreselijk voor de paarden en zeker ook voor de eigenaars. Heel veel stekte voor die mensen!!
hè gadver... Daar moet je toch niet aan denken om zo je paarden te moeten verliezen... K wens ze veel sterkte toe, zullen ze best wel nodig hebben in de komende periode...
Dat in Muiderberg kan ik me nog goed herinneren, Teunissen (veearts uit Baarn) heeft toen geholpen en vertelde dat de paarden gewoon gekookt waren....
Brand lijkt me echt de meest vreselijke manier om je paard te verliezen en dan dat gegil van de paarden... Ik wens de eigenaren in Amerika heel veel sterkte!
Die arme paarden... Staan ze daar in een box, ruiken de brand en kunnen gewoon geen kant op! Je hoort de laatste tijd wel meer van dit soort verhalen, moet ik gelijk denken aan me eigen beessie.. Die staat ook op stal en zou dan ook geen kant op kunnen...