Man slaat politiepaard

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Musjes

Re: Man slaat politiepaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 20:01

Meeste mensen zijn er bang voor,.... tot dat je een staking krijgt met boeren! dan zou ik ze niet in gaan zetten ROFL[/quote]

ROFL

Natuurlijk is het absoluut niet ok dat een paard geslagen wordt, maar is het niet het risico als ze aan het werk gezet worden? Ik hoop dat de man goed gestraft wordt, maar dat hoop ik ook van mensen die politiemensen een klap verkopen. Mens en dier zijn bezig met hun werk (al heeft het paard hiervoor geen keus gemaakt)

piecon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 20:13

Janine_L schreef:
Als de politie stopt met de inzet van politiepaarden loop je ook geen risico dat de dieren gewond raken.
Ik vind eigenlijk dat de inzet van dieren met dit soort dingen best eens een maatschappelijke discussie mag worden.

Hiermee. Natuurlijk vind ik ook dat je niet moet afreageren op dieren. Maar dat vind ik ook gelden voor mensen en ander zinloos geweld

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 20:14

He das vlakbij onze ons!
Stomme stomme mensen weer hé..

Shanedow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 22:05

Bij die stakkingen over LAKS ook,
liepen ook allemaal politie paarden tussen en die kregen flessen drinken en blikjes en brood e.d. tegen zijn hoofd aan gegooid.
zag er ook zo zielig uit.. Huilen

miklovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 22:08

Julez schreef:
hoe stom ben je als je dat paard gaat slaan! Boos! alsof die er wat aan kan doen zeg! arm beest

ik vind het ook stom ik bedoel maar dat paard luisterd ook allen maar naar zijn baas of niet dan egt een l*lletje Boos!

gabrycha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 23:06

Ik denk dat niet de inzet van paarden voor politiewerk ter discussie moet worden gesteld maar dat we eens moeten nadenken over het steeds dalende niveau van mensen die van mening zijn om paard aan te vallen.
Helaas lopen er steeds meer "eencelligen" rond en dat bemoeilijkt het werk van de politie. Ik lees ook dat het paard er niks kan doen diens berijder ook niet want die voert zijn taak uit en dat is in dit geval handhaven van de openbare orde.
Ik vind het zelf ook naar dat er paarden zijn die het moeten ontgelden, maar vanuit een ander perspectief gezien zijn ze in sommige situaties onmisbaar.

Janine_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 09:07

piecon schreef:
Janine_L schreef:
Als de politie stopt met de inzet van politiepaarden loop je ook geen risico dat de dieren gewond raken.
Ik vind eigenlijk dat de inzet van dieren met dit soort dingen best eens een maatschappelijke discussie mag worden.

Hiermee. Natuurlijk vind ik ook dat je niet moet afreageren op dieren. Maar dat vind ik ook gelden voor mensen en ander zinloos geweld

Aha.
Je kan het er niet mee eens zijn hoor. Knipoog
Het is echter een FEIT dat als je geen dieren inzet bij dit soort rellen er ook geen gewonde dieren vallen.
Dus ik vind het bijzonder dat je het hier niet mee eens bent.

Natuurlijk kun je het er niet mee eens zijn iets ter discussie te stellen. In dit geval of paarden ingezet moeten worden voor politiewerk.
Maar mijn mening is dat als je er over nadenkt en over discuseert er verassende oplossingen te voorschijn kunnen komen.
En wie wil nou geen oplossing voor het feit dat er gewonde paarden vallen bij dit soort rellen?

Cupcake

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 11:05

MissToseland schreef:
Natuurlijk, ga je agressie op dat paard uiten Scheve mond

ja echt hè...
Selletje idioten Boos!

verwijderd09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 11:09

Janine_L schreef:
Het is echter een FEIT dat als je geen dieren inzet bij dit soort rellen er ook geen gewonde dieren vallen.
Dus ik vind het bijzonder dat je het hier niet mee eens bent.

Stop dan maar gauw met paardrijden, dat vermindert de kans op blessures aanzienlijk.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 11:15

Janine_L schreef:
Belachelijk vind ik het, wie richt zijn woede nu op een onschuldig dier.
Maar ja dat risico loop je natuurlijk wel als je dieren inzet om politiewerk te doen.

Daar zijn ze juist voor, omdat de meeste mensen niet zo asociaal zijn een paard te gaan meppen enzo.

__Esther__ schreef:
én toch hebben ze vaak veel ontzag voor de paarden
Meeste mensen zijn er bang voor,.... tot dat je een staking krijgt met boeren! dan zou ik ze niet in gaan zetten

Haha Tong uitsteken Maar dat klopt dus wel, daarom zetten ze ja politiepaarden in, en meestal werkt het, behalve bij dit geval dus.

Shanedow schreef:
inzet van politiepaarden loop je ook geen risico dat de dieren gewond raken.
Ik vind eigenlijk dat de inzet van dieren met dit soort dingen best eens een maatschappelijke discussie

Brood zullen ze wel niet zo erg vinden Tong uitsteken Maar de rest is natuurlijk wel stom, zullen er denk iuk niet zo veel geweest zijn die gooiden, de meeste hebben toch wel respect voor die beesten Lachen

Overigens ben ik het er niet mee eens dat de inzet van paarden afgeschaft zou moeten worden Lachen

Bow_Hoefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 17:21

Typisch weer zo'n voorbeeld van een losgeslagen gek die zijn agressie op een dier uit.. Huilen
Dat mensen zo dom kunnen zijn zeg.. Echt niet te begrijpen!! Maargoed dat ie is opgepakt!

Otex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 21:01

arm paard, zal die man is op de zelfde manier slaan dan piept hij wel anders Boos!

Shanedow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 17:41

10 oktober waren er voetbal rellen, hebben diverse paarden en politie stenen tegen hun hoofd gekregen en 1 paard heeft een hersenschudding gekregen door die steen!
je kan dan tog wel bedeken dat je beter een busje er neer kan zetten dan een paard Huilen Huilen Huilen Huilen

piecon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 20:41

Bij ME optredens zijn de hoofden van de paarden volledig beschermd met kappen en maskers, dus dan ben ik toch benieuwd hoe het paard een hersenschudding heeft gekregen. Bovendien charcheren de paarden vanuit de achterste linie van de ME en raken daardoor bijna nooit gewond (komen hard aan galloperen, dus iedereen maakt zich wel uit de voeten), maar ricico is er altijd, ook voor de agenten zelf en die zijn maar wat blij met de steun van paarden en honden.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 20:42

Dan ben je toch ziek als je dat paard slaat..
Wat kan dat paard er aan doen?! Pfff weer zoiets.. Er is ook nog een ander topic dat een paard gewond is geraakt..