Janine_L schreef:Belachelijk vind ik het, wie richt zijn woede nu op een onschuldig dier.
Maar ja dat risico loop je natuurlijk wel als je dieren inzet om politiewerk te doen.
Als de politie stopt met de inzet van politiepaarden loop je ook geen risico dat de dieren gewond raken.
Ik vind eigenlijk dat de inzet van dieren met dit soort dingen best eens een maatschappelijke discussie mag worden.
Daar zijn ze juist voor, omdat de meeste mensen niet zo asociaal zijn een paard te gaan meppen enzo.
__Esther__ schreef:én toch hebben ze vaak veel ontzag voor de paarden
Meeste mensen zijn er bang voor,.... tot dat je een staking krijgt met boeren! dan zou ik ze niet in gaan zetten
Haha
Maar dat klopt dus wel, daarom zetten ze ja politiepaarden in, en meestal werkt het, behalve bij dit geval dus.
Shanedow schreef:inzet van politiepaarden loop je ook geen risico dat de dieren gewond raken.
Ik vind eigenlijk dat de inzet van dieren met dit soort dingen best eens een maatschappelijke discussie
Brood zullen ze wel niet zo erg vinden
Maar de rest is natuurlijk wel stom, zullen er denk iuk niet zo veel geweest zijn die gooiden, de meeste hebben toch wel respect voor die beesten 
Overigens ben ik het er niet mee eens dat de inzet van paarden afgeschaft zou moeten worden