Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dierfysio schreef:ik heb pas wat hene en weer gemaild met dhr. Kuijpers. wilde namelijk graag ene keer een kijkje komen nemen (vanwege belasngstelling door mijn vak), maar dat kon inderdaad niet zomaar.
ze gaan schijnbaar wel open dagen organiseren.
dierfysio schreef:het klinkt allemaal wel hele goed, alleen gaat het -voor zover ik tot nu toe heb begrepen, dikke slag om de arm!- zonder directe begeleiding van dierenarts en/of dierenfysio. dat zou ik dan wel jammer vinden, in het kader van kennis over revalidatie etc.
Kajanus schreef:Ik denk dat het voor blessures wel goed is, maar om je paard er echt in trainen lijkt mij weer niet zo goed, want ik denk dat ze een onderhals gaan ontwikkelen omdat ze hun hoofd omhoog moeten houden.
En ja aan de bijzet in het zwembad lijkt me ook niet alles
Kajanus schreef:Ik ben daar dus wel erg benieuwd naar, want ze moeten hun hoofd omhoog houden en dat doen ze dan toch door hun hals naar voren te duwen.
piezze schreef:Kajanus schreef:Ik ben daar dus wel erg benieuwd naar, want ze moeten hun hoofd omhoog houden en dat doen ze dan toch door hun hals naar voren te duwen.
Wie zegt dat ze de rugslag niet doen?
Donja schreef:dat vastgebonden watertrappelen lijkt me niets...