‘Okidoki-deal’ afgeketst

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

besita

Re: ‘Okidoki-deal’ afgeketst

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 21:37

ik denk dat Zoer nu wel zijn zinnen zal doorzetten , dat ie zegt "eind van het jaar " heeft idd te maken met het feit dat de paarden voor 31/12 op naam moeten staan van de eigenaar en dus de nationaliteit waarvoor het paar de OS zal lopen Knipoog
het is allemaal erg moeilijk en we kunnen alleen maar gissen ..als ie nu verkoopt heeft ie één zekerheid ..geld op zak !! stel nou dat ie het niet doet en Oki raakt geblesseerd dan is het weg geld en weg OS
Wie eventueel bereid is zoveel geld neer te tellen ???Dan denk ik aan Amerika , Oekraine had gekund maar Onyschenko heeft net uitverkoop gehouden en de meeste van "zijn ruiters " zijn inmiddels opgestapt

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 21:38

Ik geef hem geen ongelijk maar zonde is het wel aangezien hij best bereid is het paar d te houden. Jammer dat Ger Visser op het laatst zo te horen de spelregels heeft aangepast in zijn voordeel.

Onyschenko heeft volgens mij weer een nieuwe ruiter aangetrokken zeer recent.

elllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 21:39

besita schreef:
ik denk dat Zoer nu wel zijn zinnen zal doorzetten , dat ie zegt "eind van het jaar " heeft idd te maken met het feit dat de paarden voor 31/12 op naam moeten staan van de eigenaar en dus de nationaliteit waarvoor het paar de OS zal lopen Knipoog
het is allemaal erg moeilijk en we kunnen alleen maar gissen ..als ie nu verkoopt heeft ie één zekerheid ..geld op zak !! stel nou dat ie het niet doet en Oki raakt geblesseerd dan is het weg geld en weg OS
Wie eventueel bereid is zoveel geld neer te tellen ???Dan denk ik aan Amerika , Oekraine had gekund maar Onyschenko heeft net uitverkoop gehouden en de meeste van "zijn ruiters " zijn inmiddels opgestapt

Ja dat las ik ook net Besita ik vrees dat je gelijk hebt .... ik heb het nog geprobeerd met een aantal bokkers om de sponsering rond te krijgen maar helaas ..... Clown

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 21:42

Ellis, had mij dan ook gebeld Clown, dan had ik van het weekend geen Christmas Box gekocht en dan hadden we het rond gehad.

misssixty

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 21:44

Ik wil ook nog wel mee doen Clown
Misschien kunnen we een Bokt fonds beginnen Haha!

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 21:46

misssixty schreef:
Ik wil ook nog wel mee doen Clown
Misschien kunnen we een Bokt fonds beginnen Haha!

Bokt's Okidoki, klinkt best goed Haha!

elllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 21:46

daniella74 schreef:
Ellis, had mij dan ook gebeld Clown, dan had ik van het weekend geen Christmas Box gekocht en dan hadden we het rond gehad.

Tja je kunt niet alles hebben danielle dat blijkt maar weer ...... had eigenlijk zelf ookal fors geinvesteerd Bloos ...dochterlief wilde de My littele pony pretpark ..... Cooldus die konden we niet laten staan Haha!

tja ............ nu maar zien he wie hem onder zijn kont krijgt ..... balen tis niet anders .... Huilen Clown

Flowerpull

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 21:49

Met zn allen tegelijk erop, dat kan toch best? Schijnheilig

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 21:49

elllis schreef:
Tja je kunt niet alles hebben danielle dat blijkt maar weer ...... had eigenlijk zelf ookal fors geinvesteerd Bloos ...dochterlief wilde de My littele pony pretpark ..... Cooldus die konden we niet laten staan Haha!

tja ............ nu maar zien he wie hem onder zijn kont krijgt ..... balen tis niet anders .... Huilen Clown

Ja, maar dat is speelgoed voor je dochter. Ik heb de gouden medaille voor nederland verkwanselt aan een grote door make-up No Cheer Huilen . Ik verdien een ban voor minsten 3 weken.

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 21:50

roosjeradec schreef:

Kunnen we ook nog meedoen aan de Voltige met Bokt's Okidoki.

elllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 21:51

daniella74 schreef:
elllis schreef:

Ja, maar dat is speelgoed voor je dochter. Ik heb de gouden medaille voor nederland verkwanselt aan een grote door make-up No Cheer Huilen . Ik verdien een ban voor minsten 3 weken.

Modieeeeeeeeeeeeee`s Nagelbijten / Gniffelen er bied zich vrijwillig iemand aan .... Haha! Haha!

elllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 21:52

daniella74 schreef:
roosjeradec schreef:

mag jij eerst opspringen Nagelbijten / Gniffelen ik longeer wel
Cool

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 21:55

Bart typt nu persoonlijk de ban-for ever-tekst. Hij had toch al een appeltje met me te schillen nadat ik zijn ICT-kwaliteiten in combinatie met zijn man-zijn in twijfel had getrokken.

On topic, het is eeuwig zonde maar heel begrijpelijk dat de verkoop waarschijnlijk door gaat. Iemand heeft heel veel over voor deelname in China want het wordt al bijna onmogelijk om 500.000 euro terug te verdienen, laat staan 5.000.000 euro dat is gewoon niet uitvoerbaar.

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 21:56

elllis schreef:
daniella74 schreef:

mag jij eerst opspringen Nagelbijten / Gniffelen ik longeer wel
Cool

Maar dan wel in penny-roze glitterpakjes met ornaje bies Huilen van het lachen ROFL

elllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 21:59

Ik zei het ookal eerder ...als ze nu voor de sport gaan ...jeetje super hoor ...maar 5 miljoen ... die gaan ze echt niet laten liggen ....

edit *Ja met bijpassende peesjes of bandage`s .... en rose lintjes in onze haren ... Tong uitsteken

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 22:01

elllis schreef:
Ik zei het ookal eerder ...als ze nu voor de sport gaan ...jeetje super hoor ...maar 5 miljoen ... die gaan ze echt niet laten liggen ....

edit *Ja met bijpassende peesjes of bandage`s .... en rose lintjes in onze haren ... Tong uitsteken

Zou jij het in alle eerlijkheid laten liggen. Ik was al eerder overstag gegaan.
Hij is vast gewend aan roze Clown, komt helemaal goed.

elllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 22:04

daniella74 schreef:
elllis schreef:

Zou jij het in alle eerlijkheid laten liggen. Ik was al eerder overstag gegaan.
Hij is vast gewend aan roze Clown, komt helemaal goed.

Ehh van horen zeggen weet ik (miss ook wel algemeen bekend Haha! ) dat dhr Zoer een beetje een stijfkop is..... die als ie nee zegt ook nee zegt maar nu ben ik bang dat ie toch bij gaat draaien Haha!

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 22:11

De heer Zoer heeft een nogal "sterk" karakter idd. Aan de andere kant, als "we" goud omgehangen krijgen hoor je daar niemand over en dan is het allemaal opeens geweldig. Ik heb hem nog nooit overigens ladder- en ladderzat van de vip zien komen of een hoop trammelant zien maken in een strodorp, daar kunnen andere (aalgladde) zogenaamd aardige eigenaren dan wel weer een voorbeeld aan nemen. Ikwerd van de week ook echt even staatsgevaarlijk in een ander topic hoe respectloos hij werd bejegend door een andere paardenman.

elllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 22:16

daniella74 schreef:
De heer Zoer heeft een nogal "sterk" karakter idd. Aan de andere kant, als "we" goud omgehangen krijgen hoor je daar niemand over en dan is het allemaal opeens geweldig. Ik heb hem nog nooit overigens ladder- en ladderzat van de vip zien komen of een hoop trammelant zien maken in een strodorp, daar kunnen andere (aalgladde) zogenaamd aardige eigenaren dan wel weer een voorbeeld aan nemen. Ikwerd van de week ook echt even staatsgevaarlijk in een ander topic hoe respectloos hij werd bejegend door een andere paardenman.

Ja het siert ze geweldig om niet gelijk toe te happen een menig ander had dat allang gedaan ...jij zegt het trouwens wat netter als ik ... een sterk karakter Bloos dat staat beter ...

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 23:25

Ik denk dat Oki blijft tot de OS. Ik ken iemand die Arend best goed kende en die zei dat hij de paarden van zijn kinderen nog nooit (zomaar) had verkocht. Hoeveel geld het ook is, wat is nou mooier dan je eigen zoon te zien schitteren op de OS en wie weet Olympisch kampioen te worden. Want wees eerlijk, hij maakt met dat paard wel onwijs veel kans!

Daarnaast zou het doooooodzonde zijn voor Zoer en voor heel NL als Oki verkocht zou worden.

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 01:41

Wordt dat paard niet nog véél meer waard na een OS met een podiumplek?

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 01:56

patsur schreef:
Wordt dat paard niet nog véél meer waard na een OS met een podiumplek?

Niet voor iemand die die OS podiumplek volgend jaar ambieert

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 05:12

rowo schreef:
Ik denk dat Oki blijft tot de OS. Ik ken iemand die Arend best goed kende en die zei dat hij de paarden van zijn kinderen nog nooit (zomaar) had verkocht. Hoeveel geld het ook is, wat is nou mooier dan je eigen zoon te zien schitteren op de OS en wie weet Olympisch kampioen te worden. Want wees eerlijk, hij maakt met dat paard wel onwijs veel kans!

Daarnaast zou het doooooodzonde zijn voor Zoer en voor heel NL als Oki verkocht zou worden.

Albert heeft ook nog een zus, Jenny, waar je op het moment bar weinig van hoort maar die zeker wel gepresteerd heeft (als ik het goed heb mocht ze als ong. 21jarige als reserve mee naar de OS met het paard Desteny)
Desteny is wel zó verkocht. Ik ken Jenny een beetje en het schijnt dat dat de reden dat zij destijds van huis weg is gegaan, en ergens anders is gaan rijden.

Verder is Zoer een fantastisch paardenman. Hij weet nog een goede te vinden uit een groep op het oog heel eenvoudige manegepaarden. Het is niet iemand met een heel gemakkelijk karakter, maar ik heb zeker wel respect voor hem. Hij durft z'n mond open te doen waar iedereen braaf ja-knikt en meegaat met de massa.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 06:45

zoer is zeker geem makkelijke man maar heeft wel kennis van zaken Haha!
ben benieuwd hoe dit gaat aflopen...

_Lotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 08:55

Ik hoop echt dat hij blijft!