madelon31 schreef:Het punt is, er word veel te veel ophef over gemaakt, het paard dat tegen de auto opsprong is van mij en mijn dochter.. en dat gebeurde op het aller rustigste stuk van de hele stoet! dus het kwam helemaal niet door de drukte of de herrie, waar het dan van kwam is voor ons allemaal de vraag. dit is al het 3de jaar voor ons dat onze "Americo" deze intocht doet, en er is nog nooit iets fout gegaan! voordat we de straat in gingen waar het gebeurt is, moest het paard zeker 10 min. stilstaan, omdat de snor van de sint los zat, en deze dus ergens in een voorbijkomend winkeltje even moest worden vastgezet. hierdoor was er zo'n grote ruimte tussen het eerste deel van de stoet ontstaan en het 2de deel van de stoet, dat de 2 paarden die voor americo liepen al een heel eind verder waren.
Tevens kwam het ook omdat de paarden die achter Americo reden er zenuwachtig waren, en ook allemaal aan het dribbelen waren, dat is denk ik een deel van de oorzaak geweest. maar alles is goed afgelopen, en americo heeft zich derest van de toch prima gedragen:)
americo toch whahah,
viel ook allemaal wel mee toch.
ik was de chaufeuze van dit geweldige paard, een heel stuk in de trailer en toch super braaf.
op naar de volgende keer madje.
vond het leuk om te doen , en jarno vond het helemaal geweldig om zo dochtbij de sint te komen.
gr zeur xx