Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vicky_88 schreef:ik ben er ook eens op stal geweest en nou nou nou, wat een rotzooi, die stallen vielen half uit elkaar. beestjes zagen er slecht en onverzorgd uit.
ik vind dat ZIJ die boete moet betalen (veel meer eigenlijk) want zo aardig is ze nou ook weer niet indd. tegen mij heeft ze ook lopen schreeuwen, wel aan de telefoon weliswaar, maar dan noch... ik ben benieuwd en blijf het volgen
russel schreef:En als je het voorstelt wordt je van het erf gescholden, althans die ervaring heb ik
![]()
Vicky_88 schreef:ik ben er ook eens op stal geweest en nou nou nou, wat een rotzooi, die stallen vielen half uit elkaar. beestjes zagen er slecht en onverzorgd uit.
ik vind dat ZIJ die boete moet betalen (veel meer eigenlijk) want zo aardig is ze nou ook weer niet indd. tegen mij heeft ze ook lopen schreeuwen, wel aan de telefoon weliswaar, maar dan noch... ik ben benieuwd en blijf het volgen
silvana schreef:Ik ben op de oude locatie geweest.En het waren gewoon keurige stallen.Om één of andere reden vinden mensen het moeilijk om iets aardigs te zeggen en praten ze elkaar maar naar.Als handelaar ken ik haar niet,maar er stonden heus leuke paarden die er goed verzorgt uitzagen.En als er één miept over vuil en paarden er slecht verzorgt uit vind zien ben ik het wel.
Ik vind het zo raar,ik kende het mens langs geen kanten,kwam daar vreemd en toch was ze tegen mij vriendelijk vertelde over haar paarden en honden.
Dus als ze schreeuwde tegen je, zal ze haar reden wel gehad hebben.
Vicky_88 schreef:ach ja, jullie kunnen mij wel voor leugenaar uitmaken maar ik weet wat ik heb gezien en gehoord en dat vertel ik, en niet anders. ik ga er geen woorden meer aan vuil maken. wie nog iets tegen me wil zeggen kan me een PB sturen.
Kimmmy schreef:Zie je wel er zijn er maar een paar die het willen vergallen voor deze stal.
Maar nu komen erineens allemaal betere ervaringen. zo kan het dus ook..
En denk dat het allemaal wel mee valt hoe slecht ze voor hun beesten zijn.. Want als die rotte appels zo de pik op deze stal hebben, hebben ze ook zeker de dierenbescherming wel gebeld.. (als het echt zo erg is )
Nou en die kan er helemaal niks maken om dat het leugens zijn... Dus einde verhaal..
Beter iets anders gaan doen..
OP je EIGEN GAAN LETTEN BIJVOORBEELD