Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jssica schreef:Ik ben ook donateur van Brooke, nou ja mijn ouders.
In Egypte heb ik ook met mijn eigen ogen kunnen zien, wat ze allemaal voor goeds doen.
Vind die armbandjes wel een leuk idee op zich, maar die 4425 euro winst die divoza erop maakt, vind ik dat ook daar makkelijk nog een deel van naar brooke kon.
Sies schreef:Jssica schreef:Ik ben ook donateur van Brooke, nou ja mijn ouders.
In Egypte heb ik ook met mijn eigen ogen kunnen zien, wat ze allemaal voor goeds doen.
Vind die armbandjes wel een leuk idee op zich, maar die 4425 euro winst die divoza erop maakt, vind ik dat ook daar makkelijk nog een deel van naar brooke kon.
winst= dat wat je overhoudt als alle kosten eraf zijn. Dus 2,95 omzet maar geen winst. Het armbandje moet natuurlijk ook ingekocht worden enz.
probabeest schreef:ik vind het wel een goede actie, en tuurlijk kunnen ze nog meer geld gebruiken, maard at is toch altijd zo!
en hoe kan divoza nou 9 euries aan zo'n armbanje verdienen als ze 3,95 kosten, dacht het dus niet!
en als ze zoiets op moeten sturen gaat dat gewoon in een enveloppe hoor! kost niet zoveel! zelfs scheermessen na het slijpen laten versturen kost maar 1 euro, dus een armbandje zal wel niet meer zijn....