1500 Euro voor Brooke Hospital

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zammie

Re: 1500 Euro voor Brooke Hospital

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 20:21

je kunt gewoon donateur worden bij Brooke, zijn wij ook al jaren. Krijgen een paar x per jaar een boekje van wat ze allemaal doen met het geld en bijzondere verhalen van Da, verzorgers eigenaren enz. Wel met foto's erbij die je dan wel ff wakker schudden... maar ik ben blij dat ik donateur ben, doe ik toch nog iets goeds Knipoog

vonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 00:54

Is het misschien een idee om ons via dit forum met zijn allen sterk te maken voor het brooke hospital.
Als we nu met z'n allen 1 euro storten (of meer net wat je kunt en wilt missen) en we overhandigen dat bijv. volgend jaar dierendag aan het brooke hospital is dat misschien een idee.
Ik zou dat wel willen regelen bij onze bank voor een rekening en als we het totaal bedrag dan met een clubje overhandigen Haha! .
Het is natuurlijk wel vreemd als we de beelden op televisie of bijv. animal planet zien schieten we bij wijze van, meteen vol maar we (de meeste van ons) doen niets terwijl ze echt goed werk verichten, en aan de andere kant kopen we wel ANKY dekjes voor 40,- of zelfs 50,- euro of dure dekens van meer dan 200,- euro (ook niet iedereen natuurlijk maar het is een voorbeeld).
Ik hoor het wel als er meer mensen zijn die dit een goed idee vinden ( misschien is er al zoiets maar dat hoor ik dan ook vast wel Knipoog )

Als we alles samen doen hoeveel paarden we dan uit benarde situatie's kunnen helpen, en ik weet wel je kunt het ook rechtstreeks op hun rekening storten, maar als we dit via het bokt forum doen krijgen we misschien meer mensen op de been om te helpen tenslotte zijn er heel wat bokkers hier actief toch!
Voor 100,- kan het Brooke hospital al veel goede dingen doen, ik vind het idee heel leuk ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 10:55

Goed idee, maar ik ben al donateur.. en ook donateur van nog meer organisaties dus ik doe niet mee dit keer..

Diesel54

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 15:33

Nou zeg, das fraai. Bestel ik met een stel vriendinnen 10 armbandjes, zijn ze al uitverkocht :( en krijg ik onderstaande mail

*knip*
Laatst bijgewerkt door Nadia op 19-03-18 13:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Privé communicatie verwijderd

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 15:34

Had t nobeler gevonden als Divoza het bedrag had verdubbeld... Bloos

Misschien een idee voor anderen: ik doe elk jaar in plaats van kerstkaarten versturen een bedrag naar Brooke en de IFAW (werelddierenbescherming), heb je meteen een goed exquus om geen kaarten te versturen, heb er persoonlijk niks mee...

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 18:42

Ik doe mee met de actie als het lukt!! Ik geef altijd mijn eindejaarsuitkering (krijg ik toch extra van m'n baas Haha! ) en zomer's ook altijd nog een bedrag zoals het uitkomt. kom ik ze (op beursen enz.) tegen geef ik ook altijd. Ik zie die paarden en ezels altijd in mijn koppie en ook wat ze met het geld doen. ik heb dit met geen ander "goed doel". Kan er nou eenmaal echt niet tegen, dus wat mij betreft: Met z'n allen op bokt geven voor Brooke's Hospital....

Revillis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 18:55

Ik ben ook donateur van Brooke, nou ja mijn ouders.
In Egypte heb ik ook met mijn eigen ogen kunnen zien, wat ze allemaal voor goeds doen.
Vind die armbandjes wel een leuk idee op zich, maar die 4425 euro winst die divoza erop maakt, vind ik dat ook daar makkelijk nog een deel van naar brooke kon.

probabeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 00:56

ik vind het wel een goede actie, en tuurlijk kunnen ze nog meer geld gebruiken, maard at is toch altijd zo!
en hoe kan divoza nou 9 euries aan zo'n armbanje verdienen als ze 3,95 kosten, dacht het dus niet!
en als ze zoiets op moeten sturen gaat dat gewoon in een enveloppe hoor! kost niet zoveel! zelfs scheermessen na het slijpen laten versturen kost maar 1 euro, dus een armbandje zal wel niet meer zijn....

Sies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 12:12

Jssica schreef:
In Egypte heb ik ook met mijn eigen ogen kunnen zien, wat ze allemaal voor goeds doen.
Vind die armbandjes wel een leuk idee op zich, maar die 4425 euro winst die divoza erop maakt, vind ik dat ook daar makkelijk nog een deel van naar brooke kon.

winst= dat wat je overhoudt als alle kosten eraf zijn. Dus 2,95 omzet maar geen winst. Het armbandje moet natuurlijk ook ingekocht worden enz.

hubba

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 12:20

Sies schreef:
Jssica schreef:

winst= dat wat je overhoudt als alle kosten eraf zijn. Dus 2,95 omzet maar geen winst. Het armbandje moet natuurlijk ook ingekocht worden enz.

het gaat er niet om hoeveel winst ze precies maken maar je koopt een armbandje voor ong 4 euro en 1 euro gaat naar brooke.. dat vind ik echt geen goede actie hoor..kunnen ze wel wat meer doen. Ze verdienen genoeg en een inzamelingsactie betekent ook niet voor een winkel dat ze er meteen winst op moeten maken. Alleen divoza natuurlijk wel weer.

probabeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 12:24

nou hubba, jij denkt ook niet echt positief over de mens, volgens mij moet divoza ook geen aktie houden maar doen ze dit uit vrije wil, dit betekent dat ze ook tijd in deze aktie investeren en ik denk niet met de gedachte erachter om ook nog eens winst te maken!
als je het zo weinig vind verdubbel je het zelf toch nog even Haha! Haha! Haha!

BaiNar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 14:46

Meiden... vergeet het goede doel niet.... Voor Brooke is iedere euro 1 euro!!! Ik ben al jaren donateur dus als je het plan van Divoza niets vind, doe dan stoer en wordt ook donateur!!

kissmeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 16:42

probabeest schreef:
ik vind het wel een goede actie, en tuurlijk kunnen ze nog meer geld gebruiken, maard at is toch altijd zo!
en hoe kan divoza nou 9 euries aan zo'n armbanje verdienen als ze 3,95 kosten, dacht het dus niet!
en als ze zoiets op moeten sturen gaat dat gewoon in een enveloppe hoor! kost niet zoveel! zelfs scheermessen na het slijpen laten versturen kost maar 1 euro, dus een armbandje zal wel niet meer zijn....

onder de 25 euro komen er extra kosten bij!
Divoza:Wanneer het gaat om orders beneden € 25,= wordt er een extra toeslag van € 3,= berekend. + 3,95 verzendkosten..
dus divoza maakt degelijks winst!beetje profiteren zogenaamt via een goed doel..pff

als je het armbandje leuk vind moet je het doen maar als je er vervolgens niets mee doet kan je toch beter rechtstreeks overmaken naar brooke!

probabeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 17:43

dat staat misschien in de catalogus, maar als het in een enveloppe past rekenen ze alleen de kosten van een normale postzegel, wat ze zelf toch ook echt moeten betalen!
en fooien die in de winkel worden gegeven gaan ook in de brooke collecte bus (bij divoza heteren tenminste wel!) en houden ze ook niet voor zichzelf!