TV opnames ‘Alles voor goud’ bij Anky van Grunsven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

detour

Re: TV opnames ‘Alles voor goud’ bij Anky van Grunsven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 13:31

Charles, het zal ongetwijfeld een schatje zijn en een superruiter, maar als ik hier voor de buis zit zie ik eerlijk gezegd liever J Dubbeldam.
Wie van hen het leukste overkomt als het op vertellen komt, geen idee, maar ze zullen ongetwijfeld beide veel te melden hebben gezien hun status.

Mazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 14:06

Lijkt me leuk om te zien!

Alani

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 15:18

daniella74 schreef:
_Inga schreef:
@ Charles; ja maar dat doen ze bij de andere sporters ook niet.. Ze wilden gewoon graag de allerbesten van Nederland, aan hun rijtje te zien

Ik noem even Dubbeldam, ook een reeele optie lijkt mij als we voor de beste gaan met een Olympische medaille op zijn naam. Waarom altijd maar Anky vraag ik mij af, we hebben meer ruiters in Nederland?
Zoer is op dit moment onze beste ruiter die bijzonder goed over langere termijn presteert met meerdere paarden. Hij heeft misschien niet de looks maar ik denk dat hij ook zeker een net zo leuk verhaal kan afsteken als Anky.

Ik betwijfel ook net als Char of ze andere ruiters in het zonnetje gaan zetten, ze komen meestal toch niet verder dan Anky Anky Anky.

Bij de uitslagen is het vrijwel altijd ook Anky, Anky en nog eens Anky....... Haha!

Ik begrijp de kritiek niet. Ze is simpelweg een van de beste ruiters van de wereld. Voorlopig kan er nog geen Nederlander aan tippen. Okay Imke is op de goede weg., maar Laurens wordt nooit juist beoordeeld.

Whats the problem with Anky?

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 15:29

Alani schreef:
daniella74 schreef:
Ik noem even Dubbeldam, ook een reeele optie lijkt mij als we voor de beste gaan met een Olympische medaille op zijn naam. Waarom altijd maar Anky vraag ik mij af, we hebben meer ruiters in Nederland?
Zoer is op dit moment onze beste ruiter die bijzonder goed over langere termijn presteert met meerdere paarden. Hij heeft misschien niet de looks maar ik denk dat hij ook zeker een net zo leuk verhaal kan afsteken als Anky.

Ik betwijfel ook net als Char of ze andere ruiters in het zonnetje gaan zetten, ze komen meestal toch niet verder dan Anky Anky Anky.

Bij de uitslagen is het vrijwel altijd ook Anky, Anky en nog eens Anky....... Haha!

Ik begrijp de kritiek niet. Ze is simpelweg een van de beste ruiters van de wereld. Voorlopig kan er nog geen Nederlander aan tippen. Okay Imke is op de goede weg., maar Laurens wordt nooit juist beoordeeld.

Whats the problem with Anky?

Er zijn meer ruiters in Nederland dan Anky, die verdienen wellicht ook eens aandacht. Een aantal springruiters behoren ook tot de beste van de wereld, waarom die nu eens niet een keertje aan het woord laten?

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 15:35

Ik ben benieuwd wat de uitzend data worden.

Is er overigens over nagedacht dat er misschien wel anderen gevraagd zouden kunnen zijn die het misschien niet wilde?

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 15:42

Mistic schreef:
Ik ben benieuwd wat de uitzend data worden.

Is er overigens over nagedacht dat er misschien wel anderen gevraagd zouden kunnen zijn die het misschien niet wilde?

Kan mij niet voorstellen dat andere ruiters massaal afhaken op zo'n verzoek. Denk dat er maar 1 ruiter is benaderd.

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 16:58

Als het goed is komt Karin donckers er ook in voor Lachen werd gefilmd toen ik er stage liep, ben erg benieuwd naar de tijden!!

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 18:07

Dat ben ik met je eens detour, Jeroentje is 100x leuker om naar te kijken haha!

Ach.. ik ga het allemaal wel zien of mijn gedachten uitkomen.

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 19:21

Goh... wie zal de format van dit programma toch bedacht hebben Cool Haha! Leuk!

0Whisper0

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 20:03

Ik ben benieuwd
Ik ga zeker kijken!

Sjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 23:24

Altijd gaaf om te zien dat mensen een kijkje in de keuken gunnen. Heel bewonderingswaardig wat mensen voor topsport allemaal overhebben.....

p.s. het is volgens mij Lobke Berkhout, i.p.v. Jobke.

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 14:24

Gaaf dat in ieder geval Karin Donckers nog in beeld verschijnen zal; eventing is een prachtige sport waar imo best wat meer in beeld gebracht zou mogen worden. Van Anky weten we het nu wel.

Gracy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 20:44

detour schreef:
Charles schreef:
Leuk idee, jammer dat ze dan voor Anky kiezen ipv een 'minder bekende' ruiter of amazone. Zou leuk zijn om ook eens andere ruiters in de zogenaamde schijnwerpers te zetten.

Daar ga ik helemaal in mee, Laurens van Lieren is prettiger om naar te kijken en Imke mag van mij ook best in de schijnwerpers! Horse & co was immers ook met Anky.

Nieuws... Laurens wordt ook ter voet gevolgd tijdens zijn voorbereiding op de Olympisch Spelen! Kijk naar zijn website, daar staat wat aangegeven op de banner! gewoon even doorklikken, want hij gaat zelf op zoek naar talent in Nederland! Haha!

racheldanst

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 20:17

LEUKKK!
Ga ik zeker proberen te kijken