Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daniella74 schreef:_Inga schreef:@ Charles; ja maar dat doen ze bij de andere sporters ook niet.. Ze wilden gewoon graag de allerbesten van Nederland, aan hun rijtje te zien
Ik noem even Dubbeldam, ook een reeele optie lijkt mij als we voor de beste gaan met een Olympische medaille op zijn naam. Waarom altijd maar Anky vraag ik mij af, we hebben meer ruiters in Nederland?
Zoer is op dit moment onze beste ruiter die bijzonder goed over langere termijn presteert met meerdere paarden. Hij heeft misschien niet de looks maar ik denk dat hij ook zeker een net zo leuk verhaal kan afsteken als Anky.
Ik betwijfel ook net als Char of ze andere ruiters in het zonnetje gaan zetten, ze komen meestal toch niet verder dan Anky Anky Anky.
Alani schreef:daniella74 schreef:Ik noem even Dubbeldam, ook een reeele optie lijkt mij als we voor de beste gaan met een Olympische medaille op zijn naam. Waarom altijd maar Anky vraag ik mij af, we hebben meer ruiters in Nederland?
Zoer is op dit moment onze beste ruiter die bijzonder goed over langere termijn presteert met meerdere paarden. Hij heeft misschien niet de looks maar ik denk dat hij ook zeker een net zo leuk verhaal kan afsteken als Anky.
Ik betwijfel ook net als Char of ze andere ruiters in het zonnetje gaan zetten, ze komen meestal toch niet verder dan Anky Anky Anky.
Bij de uitslagen is het vrijwel altijd ook Anky, Anky en nog eens Anky.......![]()
Ik begrijp de kritiek niet. Ze is simpelweg een van de beste ruiters van de wereld. Voorlopig kan er nog geen Nederlander aan tippen. Okay Imke is op de goede weg., maar Laurens wordt nooit juist beoordeeld.
Whats the problem with Anky?
Mistic schreef:Ik ben benieuwd wat de uitzend data worden.
Is er overigens over nagedacht dat er misschien wel anderen gevraagd zouden kunnen zijn die het misschien niet wilde?
detour schreef:Charles schreef:Leuk idee, jammer dat ze dan voor Anky kiezen ipv een 'minder bekende' ruiter of amazone. Zou leuk zijn om ook eens andere ruiters in de zogenaamde schijnwerpers te zetten.
Daar ga ik helemaal in mee, Laurens van Lieren is prettiger om naar te kijken en Imke mag van mij ook best in de schijnwerpers! Horse & co was immers ook met Anky.