Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zera schreef:Mijn nichtje was gister op de markt.. En heeft het allemaal zien gebeuren..
Het schijnt dat die 17jarige jongen geen lieverdje was, en veel vijanden had.. Als hij slechte zin had, sloeg hij er gewoon op los.. Of het nu mannen of vrouwen waren!!
Zal wel een uit de hand gelopen wraak actie zijn geweest..
Zera schreef:Nee dat is het ook niet..
Maar denk dat hij het er zelf naar gemaakt heeft.. Had hij maar niet zoveel vijanden moeten kweken..
Maar denk dat hij het er zelf naar gemaakt heeft.. Had hij maar niet zoveel vijanden moeten kweken..
xDramaQueen schreef:Zera schreef:Nee dat is het ook niet..
onbeschoft en onrespectvol.
xDramaQueen schreef:ik heb je opmerking wel gelezen, dus omdat ie iets bij je nichtje geflikt heeft vind je t niet erg dat ie dood is. juistja.
Angela_ schreef:xDramaQueen schreef:ik heb je opmerking wel gelezen, dus omdat ie iets bij je nichtje geflikt heeft vind je t niet erg dat ie dood is. juistja.
Tsss.. In mijn ogen denk je dan net zo als de daders..
MysticTinker schreef:Ik zag het gisteren op de tv. Ik ben 's morgens nog daar geweest, bij de paardenmarkt. Die was om 1 uur afgelopen, en de vechtpartij schijnt 's avonds te hebben plaatsgevonden.
Er werd inderdaad verteld dat de jongen geen lievertje was, en de ruzie had uitgedaagd, maar ik vind het natuurlijk heel erg dat die andere jongens daar dan op in zijn gegaan en dat het zo is afgelopen.
Wel ben ik eigenlijk een beetje blij dat dit geen geval is van zinloos geweld, geen onschuldige jongen die wordt vermoord, en dat er geen messen of geweren in t spel zijn geweest, maar dat het gaat om een uit de hand gelopen vechtpartij. Natuurlijk nog steeds heel erg voor de ouders en familie van de jongen.