joy76 schreef:Waar ik wel benieuwd naar ben: hoe denken ze dat in vredesnaam te gaan handhaven..?
Politie te paard ??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joy76 schreef:Waar ik wel benieuwd naar ben: hoe denken ze dat in vredesnaam te gaan handhaven..?
Pluizebolpum schreef:Cayenne schreef:In de nieuwe apv staat dat de eigenaar of houder van een paard verplicht is ervoor te zorgen dat dat paard zich niet van uitwerpselen ontdoet op de openbare weg, op een voor het publiek toegankelijke en kennelijk als zodanig ingerichte kinderspeelplaats, zandbak, speelweide of sportterrein en op een andere door het college aangewezen plaats.
Vraag ik me af wat je met een paard te zoeken hebt op een speelplaats of zandbak....![]()
Isapaardje schreef:joy76 schreef:Waar ik wel benieuwd naar ben: hoe denken ze dat in vredesnaam te gaan handhaven..?
Politie te paard ??
Isapaardje schreef:Nu rijd ik met een karretje, dus is poep zelfs zonder poepzak wat eenvoudiger mee te nemen. En de mijne mest altijd stilstaand, dus ook dan is het nog even op te scheppen.
Jemilah schreef:Nou krijgt elke buitenrijdende ruiter er een klusje bij; Het paard aanleren met zo'n zak aan z'n kont te lopen óf te leren rijden met een schep.
Ja, heel handig.
ikenindi schreef:Jemilah schreef:Nou krijgt elke buitenrijdende ruiter er een klusje bij; Het paard aanleren met zo'n zak aan z'n kont te lopen óf te leren rijden met een schep.
Ja, heel handig.
schep? wat dacht je van schoenen/laarzen? kun je t ook mee in de kant/berm trappen...
Gracy schreef:Paardenpoep is niet zo vies als hondenpoep en wellicht mileu vriendelijker want tuinen worden ermee bemest.
CoriienRN schreef:wat gan ze denken dan hier in nederland
grapjassen nooo focking way geen poepzak, geen belasting voor je paard, lekker laten ligen of gewoon in de berm poepen, srry hoor maar dit slaat echt alles
Tinky12 schreef:ikenindi schreef:schep? wat dacht je van schoenen/laarzen? kun je t ook mee in de kant/berm trappen...
Gebruik al jaren de zijkant van mijn schoenen hoor...gaat uitstekend![]()
Misschien is een zweep met een geïntegreerde schop wel wat...ik zie een nieuwe markt![]()