Vermoedelijke jager doodt en verminkt pony

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nemotjee

Re: Vermoedelijke jager doodt en verminkt pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 19:05

aghh,,wat een arm beestje zeg!
alleen ik denk niet dat e nog een kogel zouden vinden bij en tweede onderzoek omdat een jager tog niet twee keer zou schieten?
nou wel zielig voor de mensen en het meisje je zou maar zoiets vinden! Verdrietig

olimvander

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 10:54

Arme pony.. Je zou inderdaad je pony zo vinden zeg.. Dat zou vreselijk zijn.. Vond inderdaad de pony ook wat magertjes..

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 11:52

Vreselijk!,
een jager ziet een pony toch niet aan voor een hert?
dat verschil zie je meteen!, ik vind dat de pony ook wel erg mager was..

smillie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 13:18

Het viel mij ook meteen op dat d epony er niet tip top uitzag, maar het kan gewoon een oud beestje geweest zijn.
Ik hoop voor de eigenaren, maar ook voor de jagers dat de dader snel gevonden wordt.

smurf1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 13:23

Een jager die het verschil tussen een pony en een hert niet ziet? Wat een dikke onzin zeg, de politie daar neem zichzelf kennelijk ook niet al te serieus.

orsini

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 13:39

echt erg, maar als ik naar die filmpjes van de pony kijk dan denk ik dat hij toch niet meer lang zou hebben geleefd. Zo mager dat beestje en halverwege de film lijkt het wel of hij helemaal onder de schimmel of iets zit. Toen ik het filmpje eerst zag dacht ik echt bij mezelf: hier in nederland zou dit worden aangemerkt als een verwaarloosde pony. Maar dat doet er natuurlijk niets aan af dat het echt heel erg sneu blijft wat er is gebeurt.

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 15:00

Wat erg, de pony ziet er inderdaad ook niet helemaal 100% uit op de foto's, maar toch, om dan zo je pony dood te zien liggen, blegh!
@orsini; Dat lijkt op schimmel, kan ook zijn het verharen is. Meestal heeft de pony van mijn oom (die een zelfde kleur pony heeft als haar), dezelfde kleur met verharen als het beestje op het filmpje. Knipoog
Dat dacht is teminste. Het kan ook heel anders zijn!

Toch heel erg voor de pony, maar ook voor de eigenaren natuurlijk!

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 13:28

De pony ziet er inderdaad niet goed uit, misschien was het al een oud besje? De moeder zegt dus dat ze juist niet denkt dat het een jager is geweest, maar een gestoord persoon die erop uit was om de pony te verminken. Staat de pony ook alleen of staan er nog andere pony's bij? wordt niet vermeld of ze op een stal staan, of dat het in zijn eentje in een weitje staat. Niet fijn om je pony zo terug te vinden. Maar voor de andere paardenliefhebbers fijn dat het een natuurlijke dood was.

ladolcevita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 01:55

die pony zag er niet uit!!! Ik snap niet dat iemand die mensen een nieuwe pony gaf als de vorige er zo slecht uit zag. Nagelbijten / Gniffelen