Dit kun je niet menen! Hier kan ikd us écht niet bij. Wat een verschrikkelijk persoon is dat geweest zeg.. wie dúrft dat in zijn hoofd te halen? Nou mindim als jij hem niet aan de galg kunt hangen stel ik me ook vrijwillig hem op te hangen want dat doe ik met álle plezier.
je bent gewoon te zielig voor woorden om een weerloos shetje te pakken. uit respect doen die beesten niks terug denk ik ofzo of ze kunnen dr eigen krachten niet om die dader een oplawaai te geven
jeetjeminaa wat erg zeg!! vresselijk als je zo aan je einde moet komen...echt geen woorden voor,, wie doet nou zo iets ben je echt flink ziek, om een onschuldig beestje dood te martelen!
jemig zeg het komt nu wel heel dicht bij dat is vanaf mijn pony nauwlijks een kilometer vandaan. pff schrik me echt kapot. arm dier hopelijk pakken ze die persoon snel voor dat er meer slachtoffers vallen
och waarom nou toch... Arm arm dier....wat een lijdensweg..
Tís te hopen dat ze kunnen achterhalen hoe dit heeft kunnen gebeuren. Hoe wisten ze zeker dat het door een persoon is aangericht en niet door een bizar ongeval? Waren er getuigen?
Oh nee toch, ik ben heel erg bang dat dit over Paxje gaat. Ik verzorgde vroeger een shetlander die een veulentje kreeg, en ze zijn met de eigenaren mee naar Herveld verhuist. Pax is in mei 1 jaar geworden. Is er meer informatie over hoe het veulen eruit zag of zo??
Wanneer worden de straffen tegen dierenmishandeling nou eens verhoogd? Straks pakken ze de daders die krijgen dan 200 uur taakstraf ofzo en daarna kunnen ze doodleuk verder gaan. Nederland kan eens een goed voorbeeld nemen aan amerika, mensen die een dier dit aan kunnen doen mogen van mij levenslang de cel in.
Arm dier , hopelijk waren ze er nog op tijd bij en hebben ze hem snel uit zijn lijden geholpen. Wat een idioten lopen er toch rond. Hoe kunnen ze!! Ik wens de eigenaren heel veel sterkte met dit verdriet en de verwerking van deze doelloze mishandeling. @Jssica ik hoop voor jou dat het Paxje niet is.
Ik had op internet gezocht en het blijkt een grijze pony te zijn. Ben blij dat het Pax niet was, ookal blijft het heel rot. Maar Pax kan maar zo de volgende zijn.
@ Jordy: met jou ben ik het helemaal eens. Misschien krijgt hij zelfs wel enkel een boete, hoor je ook weleens.
IK zou zo iemand publiekelijk willen stenigen. Ook al wordt hij gepakt.. en dan? Bijna niks! Alsof een dierenleven niks waard is??? Ik kan hier zo boos om worden! Zowel om die gekken die de misdaad plegen als dit zieke land dat er vrijwel niets tegen doet!!!