Paard zakt door bruggetje heen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pirelli_girl

Re: Paard zakt door bruggetje heen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-07 14:27

[/quote]

Klinkt mij in de oren of je foto´s hebt gezien. Die kan ik namelijk niet terugvinden in de link..[/quote]

ik heb staan kijken Knipoog
woon er namelijk naast en een vriend van mij belde om te vragen of ik thuis was omdat hij bang was dat ik het zelf was!
Gelukkig niet![/quote]

oh zie net pas dat mn vriendinnetje al heeft gereageerd!
Heb je al foto's gemaakt? Of was janny daar te druk voor Tong uitsteken

sidneey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 16:17

Ja janny kon inderdaad niet echt blijven staan. Heb 1 foto, wel bagger kwaliteit maa rgeeft wel ene beetje een beeld. Schrok wel ff toen ik het bruggetje zag! Het paard is er aan het begin doorheen gezakt en naar de rechter (of linker ligt eraan waarvandaan ze kwam) zijkant geknald! Heel de leuning is weg. Ik ga ff proberen of het lukt met die foto.

foto:
Afbeelding

pirelli_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-07 12:22

tering! ik heb het zelf gezien, maar op die foto ziet het er toch wel weer ernstig uit!
Het paard kwam van de dijk, dus is naar links gevallen. Dus rechts op de foto.. Daar is hij er ook tussen de boompjes aan de water kant, uitgetrokken...

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 17:16

Snap niet dat mensen over die kleine bruggetjes rijden. Verward
Je snapt toch zelf ook wel dat dat een keer fout kan gaan.
Bij ons naast stal had je der ook een paar en gingen ook mensen met paarden overheen.
Vind het een hele domme actie maar dat is mijn mening.
Als je naar zo'n klein bruggetje kijkt en dan naar je paard snap je toch ook wel dat hij dat een keer begeeft.
Of ligt dit nou aan mij dat je het dan notebene nog de gok neemt ook zeg kan er bij me stomme verstand niet bij.
Is het buiten rijden je dan echt meer waar dan het welzijn van je eigen paard?

Buiten rijden doe je als je der de ruimte voor hebt een bos met ruiterpaden waar je normaal over de weg heen kan stappen en niet rare opstakels hoeft te nemen over kleine bruggetjes dan vraag je der zelf om en moet je niet na de hand piepen als je paard in de sloot ligt met een fikse wond.

Vind het der eigen schult alleen jammer dat het dier hier voor weer moet leiden.

sidneey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 13:07

Het is niet zo dat je over dit bruggetje heen moet naar het bos. Er is daar een dijk langs het water die alleen bereikbaar is dmv. het bruggetje. HEt bos zelf is gewoon via de weg bereikbaar.