Dat is ook positief. Erg zonde van de auto, ja..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Apple schreef:Dergelijke verhalen ken ik ook ja. Van mensen die even in een politiewagen werden gezet en vervolgens onwel werden.
Altijd het slachtoffer buiten een auto houden.
Mloes schreef:@Barmat: Een vrouw was paard aan het rijden, in een auto. Toen viel ze van het paard en zat ze vast in de auto. Daarom moest ze eruit worden geknipt. ()
plotie schreef:OK heel ergmaar wat betekend 'uit auto geknipt?
Groetjes
xx
Katja schreef:Dit zal normaal gesproken via de verzekering van de persoon die uit de auto geknipt is vergoed worden. Maar je staat wel raar te kijken als ik het zo hoor.
Persoonlijk vind ik het moeilijk om te beoordelen of het wel of niet verstandig is om deze vrouw in de auto te zetten omdat wij niet het hele verhaal hebben.
Ik heb ook wel eens iemand thuisgebracht die in het bos van het paard was gevallen en niet helemaal lekker was. Dan bel je niet gelijk 112.Ook bij dit verhaal heb ik de indruk dat het slachtoffer zelf is ingestapt en toen pas slechter geworden is.
annastasia schreef:ze werd onwel en dat is toch wel iets anders. Was ze gewoon bij kennis gebleven dan was ze voor de deur van het ziekenhuis afgezet. En bij zo'n soort val moet je het zekere voor het onzekere nemen. M'n moeder werkt in een revalidatiecentrum en ziet genoeg mensen voorbij komen welke na een val nooit meer kunnen lopen en verlamd zijn vanaf borst of heupen. Sommige was ws te voorkomen geweest door ze op de plaats te laten liggen
russel schreef:Mloes schreef:@Barmat: Een vrouw was paard aan het rijden, in een auto. Toen viel ze van het paard en zat ze vast in de auto. Daarom moest ze eruit worden geknipt. ()
Nee vrouw was aan het paardrijden en valt het haar hoofd in de auto, toen moest ze uit het dak geknipt worden.![]()
iepsel schreef:Ehm.........ik geloof dat als het MIJN auto was ik even een heel snel duwtje richting buiten had gegeven
iepsel schreef:Ehm.........ik geloof dat als het MIJN auto was ik even een heel snel duwtje richting buiten had gegeven
knooopje schreef:ik heb een cabrio.....