sterkte!Ik sanp alleen niet dat het bedrijf waar die man voor rijdt niks er mee doet, die moeten ook de verantwoording nemen voor het gedrag van die man onder werktijd,ik vind dit gewoonweg niet kunnen!!
heel veel sterkte! wat een nare kerel bah! dit heb ik ook al eens gehad , mijn pony schrok van een trekker, hij was gelukkig niet kreupel , had grote schaafwonden enz. gelukkig is dit goed gegaan, maar dit helpt jouw niet bij jouw verdriet.
He bah, je hebt zoveel geprobeert en toch nog overleden.. Veel sterkte! Walgelijke reactie idd van de bestuurder, duidelijk dat hij nog nooit een goede vriendin verloren heeft; dan had hij vast niet zo over dit verlies gesproken!!
maar hoe is het dan in godsnaam mogelijk dat die vent niet voor het gerecht is gesleept??? wat een ongelooflijke kl**thommel is die boer. Afschuwelijk dit.
Precies wat ik ook dacht.
Ik wil je heel veel sterkte wensen met het verlies van je prachtige pony. Liefde is loslaten.... En dat is precies wat je gedaan hebt,voor haar. Echte liefde dus.
Ik hoop dat je het een plekje kan geven allemaal,het is niet niks wat hier gebeurd is en had zeker niet nodig geweest.
En wat een kl*te opmerking van zo'n vent.. Kunnen ze hem niet vervolgen op doorrijden na een aanrijding? dat is zowieso starfbaar in Nederland.. De pony komt er niet mee terug, maar misschien dat er zo nog enige financiele schadevergoeding komt. Dat zal die vent dan iig wel voelen !!
heel veel sterkte met het verlies, is moedige keuze die gemaakt is.
en wat een eikel van een vent, is er toen eigenlijk aangifte gedaan? ik zou die vent aanklagen!! je krijgt je paard er niet meer mee terug helaas, maar als hij zo reageerd , zou ik m helemaal willen uitkleden en zoveel mogelijk voor terug willen krijgen
jeetje, heb het toen gevolgd en nooit gedacht dat de pony zou moeten worden afgemaakt. het ergste is inderdaad die kerel die totaal geen spijt heeft Kun je niet het bedrijf etc bekend maken via de krant of iets? want zo komt hij er gewoon helemaal vanaf terwijl hij heel wat minder verdiend. Ik moet die kerel niet tegenkomen met mijn auto in ieder geval........
Laatst bijgewerkt door Lowara op 26-10-07 14:14, in het totaal 1 keer bewerkt