Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_xpipo_macho schreef:Die honden moeten nu overral verboden worden elke keer dat gezeik over die pokke pan beesten.
eerst worden er babby's bijna dood gebeten en dat was te voor komen dat er een jack russel tussen sprong maar die dood gebeten en dan grote kindjes en nu een pony
meteen alle pitbuls afmaken :@
whisperramse schreef:_xpipo_macho schreef:Die honden moeten nu overral verboden worden elke keer dat gezeik over die pokke pan beesten.
eerst worden er babby's bijna dood gebeten en dat was te voor komen dat er een jack russel tussen sprong maar die dood gebeten en dan grote kindjes en nu een pony
Ja want ze zijn oh zo slecht!![]()
Blijkbaar weeral iemand met geen kennis van pitt bull achtigen.
Mensen hebben deze dieren zo gefokt.
Weet je zelfs dat ze vroeger in de arena tegen beren en stieren moesten vechten?
Wie doet wie dan wat aan?
Ik ken meer goed opgevoede staffords en bulls dan goed opgevoede malthesers en JR!
_xpipo_macho schreef:Die honden moeten nu overral verboden worden elke keer dat gezeik over die pokke pan beesten.
__Robijn__ schreef:jeetje wat erg zeg
echt vreselijk.. dat kindje ook. Dat zal wel helemaal gelukkig geweest zijn met dat diertje.. Die pokke honden ook :=
hns schreef:__Robijn__ schreef:jeetje wat erg zeg
echt vreselijk.. dat kindje ook. Dat zal wel helemaal gelukkig geweest zijn met dat diertje.. Die pokke honden ook :=
Met name dank aan de eerste reactie dat dit weer uitloopt tot een Pittbull discussie
Ik wordt hier toch zó ongelofelijk moe van. Steeds maar berichten over Pitbulls terwijl herdershonden meer slachtoffers maken. Maar NEE het zijn altijd weer die 'pokke honden'. Ja goed bij pitbulls moet je consequent zijn en sommige mensen schaffen zich zo een hond aan zonder enig benul van het opvoeden en omgaan met een hond. Dat je ongelukken krijgt lijkt mij dan wel duidelijk. Maar ik ken meer andere 'normale' rassen die feller zijn dan een pitbull. 'alle pitbulls afmaken' :s Ik heb een nare ervaring met een chiuaua, dus gelijk meteen alle chiuaua's afmaken!!?
manonnetjoe schreef:Arm dier! Vreselijk! En dat kindje, doodziek en dan je lievelingetje dood....Vind dit echt zielig
meggiemeg schreef:Wat erg zeg!!!
Helaas is het zo dat de honden zo worden gemaakt door de eigenaren en het wordt hoog tijd dat die aangepakt worden. Voor die honden is het helaas te laat, ze hebben bloed geproeft en zullen niet meer te stoppen zijn en dit gedrag altijd houden...........
Elja schreef:He wat vervelend voor dat kindje
Honden horen gewoon aan de lijn te lopen.
Zo loop je problemen meestal mis.
ThaGirl schreef:Ik vind dat de baas(/bazen) van die honden gewoon een nieuw paardje moeten kopen voor dat jongetje!!