Pitbulls doden minipaardje van kankerpatiëntje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suuskipje

Re: Pitbulls doden minipaardje van kankerpatiëntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 09:59

oh nee... wat sneu zeg.

_xpipo_macho

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 10:14

Die honden moeten nu overral verboden worden elke keer dat gezeik over die pokke pan beesten.
eerst worden er babby's bijna dood gebeten en dat was te voor komen dat er een jack russel tussen sprong maar die dood gebeten en dan grote kindjes en nu een pony Gaaaap

meteen alle pitbuls afmaken :@

whisperramse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 10:34

_xpipo_macho schreef:
Die honden moeten nu overral verboden worden elke keer dat gezeik over die pokke pan beesten.
eerst worden er babby's bijna dood gebeten en dat was te voor komen dat er een jack russel tussen sprong maar die dood gebeten en dan grote kindjes en nu een pony Gaaaap

Ja want ze zijn oh zo slecht! Gestoord
Blijkbaar weeral iemand met geen kennis van pitt bull achtigen.
Mensen hebben deze dieren zo gefokt.
Weet je zelfs dat ze vroeger in de arena tegen beren en stieren moesten vechten?
Wie doet wie dan wat aan?

Ik ken meer goed opgevoede staffords en bulls dan goed opgevoede malthesers en JR!

denbine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 10:50

whisperramse schreef:
_xpipo_macho schreef:

Ja want ze zijn oh zo slecht! Gestoord
Blijkbaar weeral iemand met geen kennis van pitt bull achtigen.
Mensen hebben deze dieren zo gefokt.
Weet je zelfs dat ze vroeger in de arena tegen beren en stieren moesten vechten?
Wie doet wie dan wat aan?

Ik ken meer goed opgevoede staffords en bulls dan goed opgevoede malthesers en JR!

Inderdaad en zei het niet zo dat de Bullen rotweilers en al die zogenaamde gevaarlijke honden,
bekent staan dat ze de grootste KINDER vrienden zijn. Tuurlijk MITS goed opgevoed......
Ik ken meer felle Jack russels dan bullen.
Ik word gek van de mensen die deze honden afschilderen als gevaarlijk!
Wij gaan al jaren met dit soort honden om/ werken, er is nog nooit gebeurd dat deze honden enige agressie naar mensen of dieren hebben getoond.
Al jaren proberen mensen zoals ik deze rassen een waardige erkenning te geven (en dan heb ik het niet over de doorgefokte pitjes etc) en dat word verknald door mensen met valse onterechte uitspraken.
mensen met vooroordelen over deze honden moet aangepakt worden. Verdiep je eerst in het soort hond en je zal zien wat een super honden hetzijn!!!!
Natuurlijk zijn er uit zonderingen maar volgens mij zijn in ons land, de honden die het meest bijten nog steeds de Golden Retriever Teckel en Jack Russel. En meestal zijn de honden verpest door de baasjes.

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 10:53

Ach gut, wat sneu voor dat jongetje zeg! Ach gut

Ik ga maar niet op de hele Pitbull discussie in, want die is al zó vaak gevoerd, daar komen mensen onderling toch nooit over uit. Knipoog

blondje053

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 11:00

wat sneu voor dat jongetje.
en het maakt toch niet uit wat voor soort honden het waren.
Het is gewoon een feit dat het door 2 honden is gedaan.
Het hadden net zo goed honden kunnen zijn die als lief en aanhankelijk werden beoordeeld. Het gaat er gewoon om dat dit weer een geval is waar een onschuldig iets dood is gegaan en dat dat jongetje nu zonder pony zit terwijl dat jongetje het waarschijnlijk helemaal niet gemakkelijk heeft op dit moment.

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 11:05

Oh wat is dit pijnlijk Nagelbijten / Gniffelen kan het niet anders verwoorden. Kan me ook al helemaal voorstellen hoe blij dat ventje was, en dan twee dagen later is het ponytje dood... ai ai ai...

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 11:09

wat erg voor het jongetje zeg, en voor die vader ook, die heeft het gezin en werd zelf nog achterna gezeten
Hoop dat de andere hond snel gevonden word, voor die nog meer schade aanricht
of nu pitbull of tekkel was, is erg dat zoiets gebeurd, vraag me af waar de honden vandaag kwamen, en waar de eognaar zich bevond

_Inge

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 11:15

vind echt echt heel zonde voor het jongetje, tuurlijk hij krijgt een wel
een nieuwe pony maar daar zal het verdriet niet mee weg zijn.

Wat ik alleen zo stom vind, stel je voor het waren 2 labradors geweest die dit gedaan hadden nou dan had het waarschijnlijk niet eens het nieuws gehaald.
Maar omdat het pitbulls zijn wel weer.

Hoe vaak bijten kleine hondjes wel niet of doen ze agressief tegen andere honden, zie het zo vaak als ik ga wandelen met onze hond.
Maar omdat zo'n beet niet zoveel schade aanricht wordt er geen ophef over gemaakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 11:18

_xpipo_macho schreef:

Jammer dat de hele maatschappij al zo verpest is dat zelfs 13 jarigen al op zo'n manier over dieren praten.

Later we eerder de verantwoording op onszelf nemen. Maar nee, dát wordt kinderen tegenwoordig niet meer geleerd. Die praten over ''pokke'' beesten en ''afmaken''.
En dat terwijl ze er zelf geen enkele ervaring mee hebben.

In en in triest is het.

hns

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 11:20

__Robijn__ schreef:
jeetje wat erg zeg Bloos!
echt vreselijk.. dat kindje ook. Dat zal wel helemaal gelukkig geweest zijn met dat diertje.. Die pokke honden ook :=

Met name dank aan de eerste reactie dat dit weer uitloopt tot een Pittbull discussie Slapen

Ik wordt hier toch zó ongelofelijk moe van. Steeds maar berichten over Pitbulls terwijl herdershonden meer slachtoffers maken. Maar NEE het zijn altijd weer die 'pokke honden'. Ja goed bij pitbulls moet je consequent zijn en sommige mensen schaffen zich zo een hond aan zonder enig benul van het opvoeden en omgaan met een hond. Dat je ongelukken krijgt lijkt mij dan wel duidelijk. Maar ik ken meer andere 'normale' rassen die feller zijn dan een pitbull. 'alle pitbulls afmaken' :s Ik heb een nare ervaring met een chiuaua, dus gelijk meteen alle chiuaua's afmaken!!?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 11:24

hns schreef:
__Robijn__ schreef:
jeetje wat erg zeg Bloos!
echt vreselijk.. dat kindje ook. Dat zal wel helemaal gelukkig geweest zijn met dat diertje.. Die pokke honden ook :=

Met name dank aan de eerste reactie dat dit weer uitloopt tot een Pittbull discussie Slapen

Ik wordt hier toch zó ongelofelijk moe van. Steeds maar berichten over Pitbulls terwijl herdershonden meer slachtoffers maken. Maar NEE het zijn altijd weer die 'pokke honden'. Ja goed bij pitbulls moet je consequent zijn en sommige mensen schaffen zich zo een hond aan zonder enig benul van het opvoeden en omgaan met een hond. Dat je ongelukken krijgt lijkt mij dan wel duidelijk. Maar ik ken meer andere 'normale' rassen die feller zijn dan een pitbull. 'alle pitbulls afmaken' :s Ik heb een nare ervaring met een chiuaua, dus gelijk meteen alle chiuaua's afmaken!!?

Waar mijn paard staat, kun je als vreemde niet het erf op komen. Dan ben je al verscheurd door een Mechelaar en twee bouviers.
Maar hoor je daar wel eens wat over?

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 11:30

jeetje wat zielig viir dit jochie en natuurlijk ook voor de pony , die moet bang geweest zijn zeg jakkes ,

hoop dat ze de andere hond snel te pakken krijgen , want als ze de vader al een boom ingejaagd hebben , dan vrees ik dat deze twee in ieder geval goed verpest zijn door de mensheid ,

ik moet zeggen ik ken veel staffords en andere pitbull achtige die zijn hartstikke lief ,
we hebben er hier twee inde buurt twee pitbull honden , zijn zo lief hoewel ik er toch huiverig voor was ,
maar ik heb zelf 3 jack russells en als die met de pit bullen mogen spelen van die vrouw zijn de mijne toch feller en gemener dan de 2 bullen ,

maar een jr kan geen paardje doodbijten een bull of andere grotere hond met stevige kaken kan dit dan weer wel dat vind ik het verschil .

maar je kan een hond maken of breken , de mens fokt de honden en voedt ze op en helaas wordt er steeds meer doorgefokt , of mensen kopen een lief rotweiler puppy en verpesten de hond door geen weet ervan te hebben hoe zo een hond op te voeden .

hoop dat er snel genoeg donatuers bij eklaar zijn gekomen en de jongen snel een nieuwe pony krijgt !

janne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 11:58

zo zie je maar weer dat die honden echt niet te vertrouwen zijn!
erg sneu voor het meisje zeg

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 12:17

Arm dier! Vreselijk! En dat kindje, doodziek en dan je lievelingetje dood....Vind dit echt zielig

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 12:19

manonnetjoe schreef:
Arm dier! Vreselijk! En dat kindje, doodziek en dan je lievelingetje dood....Vind dit echt zielig

Helemaal mijn gedachte Ach gut

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 12:34

meggiemeg schreef:
Wat erg zeg!!!
Helaas is het zo dat de honden zo worden gemaakt door de eigenaren en het wordt hoog tijd dat die aangepakt worden. Voor die honden is het helaas te laat, ze hebben bloed geproeft en zullen niet meer te stoppen zijn en dit gedrag altijd houden...........

dat is ook een fabeltje. dat gedrag hadden ze altijd al, misschien wegens slechte opvoeding of training in gevechten, in ieder geval gebeurd zoiets niet zomaar.
in ieder geval is het wel handig om die hond snel te vangen.

Helaas is dit weer een van de zoveel honden met een slechte eigenaar Boos!

Falko_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 12:56

Maar 1 pitbull is door de politie gepakt wat gebeurt daarmee die zal zeker ook wel dood gemaakt worden de andere pitbull is nog vrij. Honden zijn nou eenmaal jacht dieren kunnen mensen niks aan doen de ene heeft wat meer instinkt ervoor als de ander hond maarja zo is het ook met mensen. Dit artikel gaat toch alleen over de pitbull waarom worden er dan ook de rotweiler enzovoort bij gehaalt :S Hou het wel bij het onderwerp waar het over gaat anders kun je overal wel wat bij verzinnen. Het is idd zielig voor het paardje, kind en vader maar vind het nu ook wel wat zielig dat de pitbull zwart word gemaakt Boos!

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 13:03

He wat vervelend voor dat kindje Ach gut
Honden horen gewoon aan de lijn te lopen.
Zo loop je problemen meestal mis.

Falko_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 13:14

Elja schreef:
He wat vervelend voor dat kindje Ach gut
Honden horen gewoon aan de lijn te lopen.
Zo loop je problemen meestal mis.

Hier in nederland is dat wel de regel maar het gaat hier over Amerika

kimmekuhJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 14:21

aghh.. dat jochie alsof die niet genoeg ongeluk heeft in ze leven
takke baasjes ook hè van die honden beesten moeten gewoon opvoeding krijgen is er niks mis mee behalve als ze een ziekte hebben dan ntl he.

echt medelijden met dat jochie

cocktail

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 15:01

dat arme kind Huilen (en pony natuurlijk)

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 15:05

Ik vind dat de baas(/bazen) van die honden gewoon een nieuw paardje moeten kopen voor dat jongetje!!

hns

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 16:31

ThaGirl schreef:
Ik vind dat de baas(/bazen) van die honden gewoon een nieuw paardje moeten kopen voor dat jongetje!!

WOW hiermee ben ik het dus helemaal mee eens.

Cortes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 16:44

Woow, wat erg zeg.. Ook echt voor dat kind!