Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
casperrr schreef:Maar daar kan Anky niks aan doen dat er een topic over wordt gemaakt
Er zullen genoeg mensen nieuwsgierig geweest zijn hoe het nu met haar gaat, dus zet ze het op haar site neer
Wat een andere website ermee doet is denk ik niet haar pakkie an!
detour schreef:Hoeveel ruiters vallen er niet dagelijks? Springruiters, westernruiters, recreatieruiters, jockeys etc?..
Waarom zo'n ophef over dit ene been? Omdat deze aan Anky zit?...
Dagelijks komen er tig mensen bij de eerste hulp terecht vanwege een val en die zijn veel zwaarder. Bizar dat er zoveel belangstelling voor is.
detour schreef:Hoeveel ruiters vallen er niet dagelijks? Springruiters, westernruiters, recreatieruiters, jockeys etc?..
Waarom zo'n ophef over dit ene been? Omdat deze aan Anky zit?...
Dagelijks komen er tig mensen bij de eerste hulp terecht vanwege een val en die zijn veel zwaarder. Bizar dat er zoveel belangstelling voor is.
detour schreef:Spektakel zie ik ook niet, hoor, ben gewoon verbaasd. Echt verbaasd.
Super Woman, je hebt gelijk, ze speelt zeker een balngerijke rol maar dat maat haar niet zielig als ze een zeer been heeft. Snap je m'n punt?
Topsport geeft blessureleed, hoe rot ook. Dan zouden de sporters misschien beter achter de begonia's kunnen gaan zitten.
detour schreef:En daarom is Anky nu dus sneu... Misschien zou je deze topic (s) eens moeten doorlezen, SP.
Dat ze onze (beste) dressuurruiter is op papier wil toch niet zeggen dat het allemaal zo sneu is voor haar?..
Reality sucks sometimes.
Schaken is ook leuk.
daniella74 schreef:Ik begrijp uit sommige reacties dat als je valt en je bent Anky dan is het heel erg maar als een gewone ruiter een blessure oploopt dan is het niet erg want die helpt ons niet aan een medaille. Ik hoop voor diegene die zo denken dat zij nooit een ernstige blessure oplopen.
daniella74 schreef:Ik begrijp uit sommige reacties dat als je valt en je bent Anky dan is het heel erg maar als een gewone ruiter een blessure oploopt dan is het niet erg want die helpt ons niet aan een medaille. Ik hoop voor diegene die zo denken dat zij nooit een ernstige blessure oplopen.
casperrr schreef:Proef ik hier een beetje jaloezie?
Als iemand een topic opent dat hij/zij van een paard is gevallen + (ernstige) verwondingen krijgt diegene toch een behoorlijke hoop reactie's!
Althans zo heb ik het ervaren op bokt!
detour schreef:Met zoveel reacties, zoveel compassie, halve condoleanceregisters? Echt waar?..
Bijzonder, Casper, ik zal ze dan wel hebben gemist.