Coby van Baalen wint Grand-Prix op Indoor Friesland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CharlyBrown

Re: Coby van Baalen wint Grand-Prix op Indoor Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 23:58

Sorry hoor, een paar maanden geleden stonden we met z'n allen in de rij om onze mening te spuien, hoe belachelijk wij de trainingstechnieken van Coby vonden.
En nu ben ik op eens flauw en respectloos?
Elke keer als in Coby van Baalen hoor, krijg ik de kriebels. En dat wilde ik graag even spuien.

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 07:55

ja nou dat is een afgesloten onderwerp charlybrown. anders kunnen we ook de hele tijd over die baggeranky doorzemelen maar dat doen we toch ook niet

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 09:20

knabbelgirl schreef:
ja nou dat is een afgesloten onderwerp charlybrown. anders kunnen we ook de hele tijd over die baggeranky doorzemelen maar dat doen we toch ook niet

Nu haal jij zelf ook uit naar Anky.
En niemand mag dat doen over Coby?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 10:53

Moderatoropmerking:
Het is off-topic, en daarom wil ik het hier niet zien. Dat longeren van een ander paard heeft nl absoluut niks te maken met de resultaten op Indoor Friesland behaald. En batuurlijk mag je negatief zijn, maar let op je verwoording en een beetje respect zou ook leuk zijn.

Ik denk dat dat van Knabbelgirl gewoon een losstaand voorbeeld was om haar punt te verduidelijken, niet om haar mening over Anky hier te uiten. Maar over Anky is de laatste tijd ook veel gepraat oa hier op Bokt.

Laatste kans om ontopic te gaan. Wil je erover doorgaan, mijn pb-box staat open Lachen