Katoo71 schreef:"valt helemaal stil ".... dat dit nog kan gebeuren...snap niet dat er niet eerder aan de alarmbel is getrokken, zielloze mensen die zo een dier houden, echt schande !
Zie mijn eerdere post. Pony zou er ongeveer een week moeten hebben gestaan toen ik 'polshoogte' ging nemen. Echter, pony was op dat moment weg...
Pony stond in een zeer groot weiland op een industrieterrein in aanbouw en kon makkelijk 'uit het zicht' van de weg staan.
Ervan uitgaande dat de pony er inderdaad pas een week stond en op het moment dat ik ging kijken al was opgehaald door de AID heeft het dier er uiteindelijk anderhalve week gestaan.
Ik vind dat niks buitensporigs aangezien je niet bij het aanzicht van ieder mager paard accuut de DB belt. Daarbij...hebben mensen (die wss dichter bij de plaats wonen dan ik) het toch na enkele dagen de situatie bekeken te hebben toch de DB gecontacteerd. Dus zo sloom is er niet gehandeld.
Wie weet in welke verborgen schuur, ver weg van íemand, het beest hiervóór gestaan heeft.
Laatst bijgewerkt door A10 op 21-10-07 14:50, in het totaal 1 keer bewerkt