Toekomstig topspringpaard BMC Rubert R verkocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Charles

Re: Toekomstig topspringpaard BMC Rubert R verkocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 12:47

NonaWen schreef:
Iedereen zegt jammer voor Ben, en sneu enzo.. Tong uitsteken
Kom op..dr staan weer 20 paarden klaar heur Knipoog die ook naar
dat niveau moeten Sigaar

Idd, wel jammer.. maar jah... t is niet de eerste keer dat m dat
gebeurt.. en 2 miljoen Pling

Ben heeft heel wat tegenslagen gehad en had bijna niet meer op een paard kunnen zitten, met Rubert R heeft hij zich weer in de kijker gereden en maakte hij serieus een kans om naar de OS te gaan. Tuurlijk hij heeft meerdere paarden staan ( 20 is overdreven) maar die zijn allemaal nog lang niet op het niveau wat Rubert R heeft. Dus voor Ben is het bijna zeker, dag dag OS. Dat vind ik ( en waarschijnlijk andere mensen ook) sneu voor Ben.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-07 15:51

Hij komt na de sport trouwens weer terug naar Nederland voor de fokkerij Lachen

Op dit moment zijn ze vooral druk bezig met sperma invriezen, zodat er voorlopig genoeg is.

Insider

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 18:33

Cayenne schreef:
Insider schreef:
Nu weten we weer waarom het toch zo moeilijk is om sponsors voor deze sport te vinden en te behouden. BMC weer bedankt, heeft een hoop geld gekost en krijgt er echt niets voor terug.
Eigenaren leren het nooit in Nederland. Dit paard had gewoon heel goed kunnen presteren op de volgende Olympische Spelen. Was er precies klaar voor geweest volgend jaar. Ben benieuwd wie volgt...ja ja eigenaren wel blijven opletten tot 31 december kan het nog! Voor die tijd moet een paard op naam van de nieuwe eigenaar staan om volgend jaar aan de OS deel te nemen.
En maar commentaar op Zoer blijven houden, ik zie Oki Doki nog niet verkocht worden.

Maar daarmee neemt Zoer wel een enorm risico. Okidoki hoeft maar 1 stap verkeerd te zetten, iets te beschadigen en het is Doei, doei carriere, Doei, doei Olympische Spelen.

Stel dat ze het bod hadden afgeslagen op Rubert R, en morgen ligt ie met zijn pootjes omhoog.. Dat is een enorm risico, en voor dat geld nemen ze dat niet. Heel slim.

Als we allemaal zo gaan denken loopt er vervolgens niet één paard meer fatsoenlijk op een EK, WK of OS. Ik kan straks wel trots zijn als mijn paard(en) (want heel misschien redden het er wel 2) mogen laten zien dat ze een eigenaar hebben die altijd in ze heeft gegloofd en hun ruiters/amazones altijd het vertrouwen heeft gegeven dat het ooit zo ver komt dat je enorm trots kunt zijn op al die jaren dat je ze met veel plezier hebt opgeleid en met ze hebt gewerkt.
Ik had ook 800.000 rijker kunnen zijn heel eenvoudig en dat is al een tijdje geleden. Met andere geinteresseerden wil ik niet eens praten over verkopen, ja een kop koffie drinken met een koekje maar niet over MIJN paard praten om het te verkopen!!!!

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 18:01

Bloos! Wat ontzettend balen voor Ben! Vond het echt een heel sympathieke combinatie.

Rl_PrincEsS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 12:17

Ik vind het erg jammer. Vond Rubert een super paard en een geweldige combinatie met Ben.

_jennifer17_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 17:22

jammer dat ze uit elkaar moeten..