Nu hebben wij zo al in onze omgeving 3 mensen die geld van hem krijgen, 1 was ook op tv de andere 2 niet.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bterlaan schreef:Ik heb een paar jaar terug ook een verhaal gehoord dat er iemnd rondliep die zich uitgaf voor een vertegenwoordiger van een bekende arabierenfokkerij. Daar was ook helemaal niets van waar, maar het was wel erg vervelend voor die fokkerij. Dat zal vast ook deze brutale oplichter geweest zijn.Ik vind het ongelooflijk, dat hij, ondabks veroordelingen e nvele aangiftes, gewoon zijn gang kan blijven gaan. Staat er geen gevangenis op oplichter, bedrog en fraude en zo?
janderegelaa schreef:ardo_iggy schreef:
Zij heeft de hengst gekocht voor 18.000 $ dat is ongeveer 22.000 €.
En dan moest ze ook nog de transport kosten betalen ik dacht iets van 7000.
Maar dat geld was verdwenen en moest het nog een keer storten.
Nee hoor dat is ongeveer 12000 euro. De euro is meer waard dan de dollar.
Cayenne schreef:Maakt het bedrag eigenlijk uit?![]()
Ik bedoel, het gaat er om dat deze vent gestopt moet worden. Maar kennelijk ziet ie dat zelf nog niet zo in
ardo_iggy schreef:Denk het wel.
Die man dacht dat hij hem verkocht had voor 13.000 euro.
Maar bleek 22.000 te zijn.
Is dus alleen al zo 9.000 euro kwijt.
xLariss schreef:ardo_iggy schreef:Denk het wel.
Die man dacht dat hij hem verkocht had voor 13.000 euro.
Maar bleek 22.000 te zijn.
Is dus alleen al zo 9.000 euro kwijt.
Dat klopt toch niet, want in het contract stond toch iets dat die willemgeval 5% kreeg.
En hij zegt ook dat hij er maar €6.500 voor kreeg.
janderegelaa schreef:Nee hoor dat is ongeveer 12000 euro. De euro is meer waard dan de dollar.
ardo_iggy schreef:Hij zou het bedrag in twee termijnen krijgen.
De eerste betaling heeft hij gekregen de tweede nooit.
En die 5% had ik maar even buiten wegen gelaten.
maudy_89 schreef:wij hebben vandaag ons paard hier weggehaald dankzij dit bericht op bokt, we zijn gellukig niet gedupeerd. maar natuurlijk heel erg geschrokken, want deze mensen zijn ontzettend aardig. echt mensen pas op voor deze man !!!!!
maudy_89 schreef:wij hebben vandaag ons paard hier weggehaald dankzij dit bericht op bokt, we zijn gellukig niet gedupeerd. maar natuurlijk heel erg geschrokken, want deze mensen zijn ontzettend aardig. echt mensen pas op voor deze man !!!!!