Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__PSM__ schreef:Er was overigens ook 1 veulentje (shetland) deze was prachtig opgeschoren, maar stond te rillen van de kou!! Hij had geen dekentje en stond in de schaduw.. Voor de rest eigenlijk maar heel weinig gruwelijks gezien, tuurlijk te lange hoeven enzo, maar geen dingen zoals bloed of wat dan ook. Daar was ik bang voor, zo mijn eerste keer.
Zammie schreef:. @ellepel: volgens mij heb ik je foto's zien schietenHad bewust geen geld + trailer meegenomen anders....
Insider schreef:Jaduuh schreef:Dat verbaasd me, ik had juist het idee dat er dit jaar veel minder paarden waren dan voorheen!
Ligt er maar aan hoe laat je er was... zelf al voor de markt open was, waren er om 4.00 uur al paarden verkocht.
ellepel schreef:Zammie schreef:. @ellepel: volgens mij heb ik je foto's zien schietenHad bewust geen geld + trailer meegenomen anders....
haha ik deed t met mijn telefoon, ik denk vinden vast wel leuk op bokt![]()
voor we weggingen zeiden we nog van zullen we de trailer meenemen?
neeee die laten we thuis.![]()
volgend jaar gaat ie wel mee
kleinelinda schreef:__PSM__ schreef:Er was overigens ook 1 veulentje (shetland) deze was prachtig opgeschoren, maar stond te rillen van de kou!! Hij had geen dekentje en stond in de schaduw.. Voor de rest eigenlijk maar heel weinig gruwelijks gezien, tuurlijk te lange hoeven enzo, maar geen dingen zoals bloed of wat dan ook. Daar was ik bang voor, zo mijn eerste keer.
Dan heb jij geluk gehad. Er stond een Fries met echt een enorme wond op haar kont met etter. en als je goed naar de benen keek van de pony's zater daar ook wel een aantal wondjes en er waren een paar veulens met wondjes op hun hoofd. Maar ja dat kan ook in de trailer gebeurd zijn maar dat van die fries vond ik echt vies
jasmijnlover schreef:ik ben der de hele nacht tot een uurtje of 4 geweest en ik kan je vertellen de eerste paarden staan daar al om 11 uur s'avonds weg te rotten![]()
stond wel 1 vet mooi schimmeltje maar die was ook vet goed verzorgt was der helemaal verlieft op geworden
Danielle_Off schreef:Hebben jullie ook dat veulentje gezien (volgens mij een rijpaard) met die hele rare rug? Stond daar op het veld achter het water.. Had echt een heel mooi hoofdje.. maar was verder zo zielig!