Tja..een wedstrijd winnen zijn we onderhand wel gewend van Anky, er af ketsen wat minder.
En ja, stiekem was het mooi te zien, die bokken, tot bleek dat de val wat harder aankwam. Waarom? Ik ben er ontelbare keren er af gemikt, en er zullen vast nog de nodige keren volgen. Heerlijk dat het dus zelfs topruiters kan overkomen! Voel ik mezelf toch weer wat minder een loser
Het zag er verder ook gewoon verdomt spectaculair uit, kijk eens wat een kracht dat paard in zn sprongen had, wát voor sprongen hij maakte! Mischien kwam Nelson niet tot zn recht in zijn kakarkter, maar wel in zijn paard-zijn, in zijn kracht.
Wat een eer, dat zo'n sterk dier je op zn rug laat zitten en doet wat jij hem vraagt! Dat was het overheersende gevoel bij mij, de eerste keer dat Ascot er vol sprint vandoor ging op het smalle ruiterpad en ik er een zwaar gekneusde enkel aan overhield.
Verder is het naar, op zo'n paard zitten, en gewoon voelen dat ie gaat ploffen (zéér herkenbaar) Zo'n contract en voor je eigen veiligheid en die van je paard gaan is ook niet verkeerd nee, is ook deels veiligheid van het publiek. Het stond behoorlijk vol daar aan het hek, stel je voor dat Nelson in of over dat hek gestuiterd was...dan had de organisatie grotere problemen als een 'zeurende ruiter'
Het zag er stoer uit Anky, je bent er geweldig op blijven zitten, cap af dat je daarna nog op gestapt bent en het hebt geprobeerd, en dank je voor je reacktie.
Beterschap, en succes met het opbouwen van het vertrouwen, Nelson is een geweldig paard, zoals hij toch nog jou kant uit kwam draven!
Laatst bijgewerkt door Juut op 16-10-07 12:36, in het totaal 2 keer bewerkt