Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
arno8 schreef:Ik ben wel benieuwd hoe vaak niet-paardenmensen nou het slachtoffer zijn van een paard.
Nicolletje schreef:want eerlijk gezegd vind ik als ik op (paarden)evenementen met veel honden kom, de opvoeding van de honden over het algemeen zwaar onder de maat.
En als je op een knol kruipt, dan ken je de risico's. Als je gewoon in een park loopt en je wordt plots door een hond van een ander aangevallen..tja daar kun je geen rekening mee houden!
(word ik persoonlijk wel blij van als dat van de buis is
)

En hoe moet het nou met mijn gevalletje: ik brak een arm omdat er een hond vast hing in de staart van mijn paard waardoor mijn paard frontaal tegen een boom knalde. Ligt dat nou aan de hond of aan het paard? Mananeh schreef:ow, cool. Als we dan toch gaan vergelijken: hoeveel blessures komen er (wekelijks) voor in het voetballen??? Gaan we dat ook verbieden??(word ik persoonlijk wel blij van als dat van de buis is
)
) Mananeh schreef:ow, cool. Als we dan toch gaan vergelijken: hoeveel blessures komen er (wekelijks) voor in het voetballen??? Gaan we dat ook verbieden??(word ik persoonlijk wel blij van als dat van de buis is
)

Albert schreef:Denk dat het probleem juist is dat als je kiest voor fietsen je niet vraagt om loslopende/bijtende honden of op hol geslagen, ruiterloze, paarden die je van de sokken lopen met alle gevolgen vandien....