Eerste Paard&Passie in Groningen een succes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AniekR

Re: Eerste Paard&Passie in Groningen een succes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-07 21:38

Bonique schreef:
Gelukkig voor Sandra Groeneveld (de blinde paralympics amazone) was Lammert Haanstra bereidt haar paard voor haar in de pauze te longeren zodat Murdock z'n ei kwijt kon. Anders was het voor haar ook waarschijnlijk anders gelopen. Nu is haar demo heel goed gegaan.

Oh dan zag ik hem met dat paard. Vroeg het me al af toen ik hem zag longeren in de pauze. Hij had 's ochtends zijn clinic al gegeven...
Vond haar optreden trouwens geweldig! Super om te zien dat ze zo haar sport kan beoefenen!! (en was dus ook duidelijk niet de enige die het mooi vond Knipoog)

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-07 21:40

Sundancer schreef:
Was het wel een succes?

Ik denk voor de mensen die kwamen kijken wel.
Maar denk voor veel mensen die stands hadden en meededen aan de shows niet.

Dan was het een succes, de beurs word gehouden voor kijkers Knipoog

Nee maar tuurlijk liep nog niet alles gesmeerd: Maar denk dat er een hoop eerste beurzen een stuk minder gaan...

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 21:54

Weet iemand hoeveel bezoekers er zaterdag en zondag waren? Zondag was het duidelijk veel drukker, maar dat is logisch.

Kajanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 22:57

Ik was er ook en had inderdaad een paar minpunten, vooral in de grote hal was het geluid erg slecht en dat was wel erg jammer zo kon je bijna niks horen van de clinics en verslapte de aandacht een beetje..
En er waren veels te weinig eettentjes, een half uur wachten op een patatje was wel iets teveel van het goede Vork
En het is dat ik van internet het programma uitgeprint had anders loop je de dingen die je graag wilt zien zo maar mis.
Volgend jaar maar wel een goede inrijbak en het liefst binnen want het was nu superweer maar dat hoeft niet ieder jaar zo te zijn.
Verder waren de standjes wel leuk, gezellige mensen en voor de eerste keer niet slecht georganiseerd Haha!

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 23:49

Was erg leuk de beurs heeft iemand misschien foto's gemaakt van Patty en Larrisa ze deed een show op ierse muziek en reed bitloos zowel zaterdag als zondag Haha!

mienmien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 08:36

PeruaansePas schreef:
Ik vond dat er veel western georienteerde standhouders waren. Dat viel me op. Hartstikke leuk.

Ik heb er maar 1 gezien.... ??????? (die uit westerbork) (waren er maar meer geweest)

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 10:09

Met Western georiënteerd bedoel ik dus ook de standhouders die bv western houtsnijwerk hadden (twee), westernmeubels (1) en westernzadels, hoofdstellen, sporen en bitten (Aafke Brouwer). Verder heb ik bij de stalvloeren een plastic paard met een westernzadel op gezien (voor de sier) en een standhouder met hekwerk die zijn omheining met twee westernzadels 'versiert' had. Er waren westerndemo's. Vroeger zag je dat gewoon veel minder op een doorsnee paardenbeurs. Het western gehalte viel mij daardoor dus op.

riona

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 23:51

Ben er zaterdag geweest. Misschien ben ik verwend maar ik vond het niet veel bijzonders.Lammert Haanstra was weer het zelfde. Voltige vond ik wel leuk maar de rest was niet echt interesant. We hadden het na 2 uur wel gezien en zijn naar Divoza gegaan. Kwamen veel mensen tegen die ook op de beurs waren geweest.Er waren niet echt veel kraampjes waar je echt voor een prikkie leuke dingen kunt scoren. Ben al een paar keer naar equitana geweest en misschien viel dit daarom erg tegen.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 09:30

Equitana is de grootste paardenbeurs in Europa. Als je dat vergelijkt met P&P, dat voor de eerste keer gehouden werd kan ik me voorstellen dat het tegenvalt.

En de meeste mensen die demo's geven, doen telkens hetzelfde. Logisch, want meestal gaat het om een klein stukje (basis) te laten zien.