Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zaina schreef:wat een achtelijke reactie van dat mens dat het filmt!
sneu voor anky.. maar ik zou ook niet met een paard dat zo reageert op applaus zo'n demo gaan rijden.
ik vind dat ie gemeen bokt, echt om haar er af te krijgen.. niet alleen omdat ie schrikt
Kadanzlover schreef:ik heb nelson op Outdoor gelderland gezien en daar deed hij niks uit op het aplaus... hij kan er dus best tegen, maar op dit moment denk ik dat get feit hij niet fijn los te rijden was parte speelde
Sundancer schreef:Kadanzlover schreef:ik heb nelson op Outdoor gelderland gezien en daar deed hij niks uit op het aplaus... hij kan er dus best tegen, maar op dit moment denk ik dat get feit hij niet fijn los te rijden was parte speelde
Waarom konden die andere paarden dan wel rustig blijven?
Die worden misschien nog minder getraint.......
Dan vraag ik mij af wat voor paarden je dan fokt als het zulke heethoofden zijn. Dan kunnen er alleen nog maar topruiters op rijden.
Sundancer schreef:Kadanzlover schreef:ik heb nelson op Outdoor gelderland gezien en daar deed hij niks uit op het aplaus... hij kan er dus best tegen, maar op dit moment denk ik dat get feit hij niet fijn los te rijden was parte speelde
Waarom konden die andere paarden dan wel rustig blijven?
Die worden misschien nog minder getraint.......
Dan vraag ik mij af wat voor paarden je dan fokt als het zulke heethoofden zijn. Dan kunnen er alleen nog maar topruiters op rijden.
Geaa schreef:Petje af voor Anky.
Dit kan iedereen overkomen, dus ook een topamazone!
Het is echt niet, dat zij nooit vallen.
Alleen erg vervelend, dat het nu zo snel achter elkaar is. In zweden en nu al..
Hopelijk komt ze er gauw weer bovenop.
En inderdaad, hihi ik heb het gefilmd. Tja! Daar moet je maar overheen kijken, die weten niet beter!
Nelson ging net zolang door, totdat ze eraf lag.. Zelf na die tijd nog.
Ze vangt hem harstikke goed op, beter kan het niet. Geweldig, dat ze daarna er weer op stapte!
Sundancer schreef:Waarom bokt Nelson dan nog een tijdje door, als die weet dat Anky eraf is? Ik zou het ook niet zolang vol kunnen houden denk ik.
Metall schreef:Goede kwaliteit film!!!
En ze is nu ook konigin der zandhazen(sorry moest even
)
Volgens mij mag je van een topruiter toch wel verwachten dat ze op haar paard blijft zitten en niet de 1e beste keer er af vliegt!
Gerrie schreef:Het oorverdovende lawaai, was op het filmpje in mijn ogen niet meer dan een verplicht handjes klappen. Er werd niet eens gejuichd?
De reactie van Sjef zit em meer in het feit dat hij Anky liever niet ziet vallen..![]()
Als je aan dit soort evenementen mee blijft doen (andere accomodatie dan internationaal), en je van hot naar her over Europa vliegt wordt het misschien eens tijd voor herbezinning...
Van Nelson had ik het niet verwacht, en Anky waarschijnlijk ook niet..
Sansje schreef:Metall schreef:Goede kwaliteit film!!!
En ze is nu ook konigin der zandhazen(sorry moest even
)
Volgens mij mag je van een topruiter toch wel verwachten dat ze op haar paard blijft zitten en niet de 1e beste keer er af vliegt!
Nou als jij dit al de eerste beste keer noemt... dan zou ik jou graag wel zo eens in de rondte willen zien vliegen... waarom zo negatief...
Geaa schreef:Nelson was toch juist vaak rustiger en daarvoor reedt ze juist de Clinics met hem?
En die reactie van de gene die het filmen, erg stoer hoor!
asjemenou schreef:ElCamino schreef:Ach, de meeste ronsmakelijke reacties van mensen in de diverse topics zijn van mensen die nog nooit in zo'n volle arena gereden hebben met publiek etc.
Ik weet hoe het is om met je paard in een overvolle Jumping een demo te moeten geven....en geloof me, je hebt je handjes vol aan je paard als het nog niet zo bomproof is...
Verder weet idd iedereen dat Anky geen heldin is, ze nu wel 2 kids heeft en ook geen 18 meer is... ik blijf het superknap vinden dat ze op dit niveau blijft presteren. Tevens zit ze hem goed uit hoor !!! Zo'n sprong met een draai zit lang niet iedereen uit...
Dat vind ik altijd zo`n rare reactie.
Iedereen kan toch bang zijn?
Of je nou kinderen hebt of niet.
Ik heb geen kinderen, maar ik breek toch liever ook mijn nek niet!