Heeft niets met staak te maken in dit geval, maar met omstandigheden denk ik zo

De discussie over stakende paarden kunnen in een ander topic worden gehouden, dus aub gewoon bij de beginpost houden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hopla schreef:Erg sneu voor haar.
Het geeft me wel te denken waarom haar paarden in de staak komen.
hopla schreef:Erg sneu voor haar.
Het geeft me wel te denken waarom haar paarden in de staak komen.
cavaletti schreef:had ze eigenlijk wel een cap op?? kan het op de foto niet zo goed zien.
cavaletti schreef:had ze eigenlijk wel een cap op?? kan het op de foto niet zo goed zien.
cavaletti schreef:had ze eigenlijk wel een cap op?? hopenlijk wel maar kan het op de foto niet zo goed zien.
germie schreef:Ja, en die 2 dagen heeft dat paard zeker op stal gestaan? Sorry hoor, maar dan longeer je eerst even.
Het is een lange reis van Erp naar het noorden, dus dat een paard wat vrolijk kan zijn is niet zo gek, maar ik heb geen enkel ander paard gezien dat zo reageerde. De paarden van Christa en Emmelie waren ook gewoon rustig, eentje reageerde wel even, maar zij hadden het goed voor elkaar. Ook Universeel liep gewoon heel erg netjes. En dan heb je het wel over ruiters die ook gewoon zeer goed rijden.
Het is natuurlijk wel pech voor haar, en ze viel inderdaad raar in die hoek, maar het valt mij wel op dat het altijd haar paarden zijn die van die uitspattingen hebben.
Jumpie schreef:ik heb het zien gebeuren was erbij .. Ik had me nog wel zo verheugd op de clinic.. Maar jullie zegen nu wel ow wat sneu enz. Maar dit x lag het ook een beetje aan haar zelf,, toen ze binnekwam rijden d8 ik erest dat het anky neit eens was..ze zad heel onzeker op de paard er naar voren enz.. Waardoor het paard waarschijnlijk schro.. Natuurlijk vind ik het ook wel sneu voor haar, maar ik had geprobeerd nog wel wat van de clinic te maken,, door bijv. haar groom te laten rijden waar zij dan commentaar op geeft ofzow.. Maar ze bleef nog best lang zitten want het paard bokte erg gemeen..
Jumpie schreef:ik heb het zien gebeuren was erbij .. Ik had me nog wel zo verheugd op de clinic.. Maar jullie zegen nu wel ow wat sneu enz. Maar dit x lag het ook een beetje aan haar zelf,, toen ze binnekwam rijden d8 ik erest dat het anky neit eens was..ze zad heel onzeker op de paard er naar voren enz.. Waardoor het paard waarschijnlijk schro.. Natuurlijk vind ik het ook wel sneu voor haar, maar ik had geprobeerd nog wel wat van de clinic te maken,, door bijv. haar groom te laten rijden waar zij dan commentaar op geeft ofzow.. Maar ze bleef nog best lang zitten want het paard bokte erg gemeen..