Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
parouscha schreef:Vind het altijd maar een TE ruige sport.
Arm dier
Leentje1 schreef:Heel jammer. Maar ik vraag me nu toch af hoe een paard een heel bot kan verbrijzelen als hij zich verstap op een recht stuk galloperen terwijl er geen slechte bodem was.
Cayenne schreef:Het is dus ook waarschijnlijk toch tijdens de landing gebeurd.
Cayenne schreef:Ik las net dat het kootbeen waarschijnlijk is "geknapt" in de landing van de sprong. Dat zijn de woorden van veearts Jan Greve die het paard heeft behandeld.
vanitymay schreef:paard heeft dit op een recht en vlak stuk gekregen tussen twee hindernissen in. was verder geen sprong in de buurt.
Leentje1 schreef:Heel jammer. Maar ik vraag me nu toch af hoe een paard een heel bot kan verbrijzelen als hij zich verstap op een recht stuk galloperen terwijl er geen slechte bodem was.
SGWOllie schreef:Cayenne schreef:Het is dus ook waarschijnlijk toch tijdens de landing gebeurd.
Waar haal jij die info vandaan?
Vreselijk zeg, voor alle betrokkenen!
sjorsie schreef:En dat noemen ze sport!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lielle schreef:Sjorsie, en dat noemen ze een gefundeerde reactie
Wat een verschrikkelijke gebeurtenis en wat moet William Foxx-Pitt zich ellendig voelen.
Cayenne, daar zou ik graag een bron van zien, dit vind ik stemmingmakerij. Zoals ik het hiervoor lees, zou dat het geval kunnen zijn en ik vind dat iemand van de nieuwsredactie voorzichtig moet zijn met zomaar wat te roepen zonder een bron te vermelden.
sjorsie schreef:En dat noemen ze sport!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lielle schreef:Cayenne, daar zou ik graag een bron van zien, dit vind ik stemmingmakerij. Zoals ik het hiervoor lees, zou dat het geval kunnen zijn en ik vind dat iemand van de nieuwsredactie voorzichtig moet zijn met zomaar wat te roepen zonder een bron te vermelden.