Pony Guus toegetakeld in Groenstrook

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

x_Elise

Re: Pony Guus toegetakeld in Groenstrook

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 17:16

Citaat:
Dat is nogal een ferme uitspraak die je daar doet. Heb even in je profiel gekeken en dat maakt deze opmerking voor mij nogal dubieus en eigenlijk een beetje gemeen.

Ik vind met twee handen aan 1 teugel gaan hangen omdat het paard geen stelling aan wil nemen nou niet bepaalt diervriendelijk

en wat is er dan zo in mijn profiel dat dat gemeen maakt? Ik ben eerder voorzichtig met mijn paard dan dat..

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 17:25

Ik vind het niet helemaal eerlijk dat iemand wiens pony iets heel vervelends is overkomen door jou van allerlei dingen die verder niet ter zake doen wordt beschuldigd. Zij zit niet op Bokt en kan zich hier dus ook niet tegen verweren. Ik heb even in je profiel gekeken na de bewuste beschuldiging en er vielen mij in dat profiel wat dingen op.

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 22:51

Jeetje, erg zeg !! Zoiets doe je toch niet... Boos! Gaat het trouwens om de Fjord Guusje, die zo bekend is ? Knipoog

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 22:53

Ik blijf het me afvragen: wie doet nou toch zoiets? die arme paarden doen toch niemand wat? Laat ze toch lekker grazen in de wei!!!!!!!!!!! Boos!

Manon_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 17:25

Maxielover schreef:
Jeetje, erg zeg !! Zoiets doe je toch niet... Boos! Gaat het trouwens om de Fjord Guusje, die zo bekend is ? Knipoog

Nee haflinger,,

Echt vreselijk dit, ik ken maaike en haar paarden. Hier zijn echt geen woorden voor...

karinFTbing

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 19:11

Ik ken net als x_lieze en maantjj Mijke en Guus ook. Ik vind het echt verschrikkelijk dat mensen zoiets doen.
Sterkte Mijke en Guus Vriendjes zijn?

_caroline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 19:03

ik ben met de dierenarts daar geweest en hij dacht dat het van een uitsteeksel van de omheining was , want je hebt vaak als een paard met een stok word geslagen dat hij dan bloed uitstortingen heeft en dat had hij niet.

ik hoop dat het goed geneesd

groetjes