Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Nou ik vind het belachelijk.
Die kids hoeven maar 4 jaar naar school, zorg dan ook dat ze echt wat leren. Paardrijden doe je maar in je vrije tijd hoor.
juno1 schreef:Citaat:Nou ik vind het belachelijk.
Die kids hoeven maar 4 jaar naar school, zorg dan ook dat ze echt wat leren. Paardrijden doe je maar in je vrije tijd hoor.
Ik zou zeggen dat ze eerst hun tijd kunnen steken in 'leren' van bijvoorbeeld de nederlandse taal, gezien het treurige niveau waar landelijk genoeg over is te doen.
Van het neerkalken van teksten met ongelooflijke schrijffouten, waarbij je je moet afvragen wat de norm is om door te stromen naar een klas hoger of andere opleiding.
Op de fora's en ook hier op bokt is het treurig gesteld, en dan spreken we niet over éénmalig fouten maken maar blijkt dat een ingeslopen onkunde te zijn ofwel de nederlandse taal niet fatsoenlijk kunnen schrijven en zelfs geen uitleg kunnen geven wat een normaal nederlands woord betekend.
Weet je niet waar landelijk over wordt gesproken, bekijk dan maar eens een filmpje van de status 'jeugd zonder toekomst'
Dus zorg eerst dat leerlingen taalvaardig een school kunnen afronden, dan is er hopelijk ook een toekomst en een baan in het vooruitzicht.
En dan net als ieder ander werken voor je hobby.
Citaat:Persoonlijk zou ik het natuurlijk geweldig vinden als ik zo'n vak zou kunnen volgen, maar ik zie niet echt in wat je er nou aan hebt in je toekomst..
Cassidy schreef:Lijkt me een goed plan, maar alleen als er de keuze is om ook te weigeren.
Als het uurtje paardrijden via school ontaard in een rondje hobbelen, of als het niveau en de stijl niet helemaal aansluit met wat je normaal doet, kan het meer kwaad doen dan goed. Maar voor degenen die normaliter nooit in aanraking komen met paarden misschien wel handig om theoretisch te leren hoe een paard in elkaar steekt en waarom hij zo reageert zoals hij reageert.
Aan de andere kant: moet je de paarden ook trakteren op ruiters die eigenlijk helemaal geen interesse hebben in paardrijden?