Bouwblok houd op na 2 meter.
Als ze bij mij moeilijk gaan doen over het licht zet ik de palen wel tegen de muur van de stal aan.
Moet er wel wat meer watt komen hangen omdat ze dan verder weg moeten schijnen...wat ze willen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
manie schreef:Nederland hangt van de meest waanzinnige regels aan elkaar. En dit heeft niks met de bevolkingsdichtheid te maken, maar alles met de bemoeizucht van de massaal aanwezige overheden (hoezo onzinning veel lagen, gemeente, provincie, landelijk...)
Het is toch eigenlijk te gek voor woorden dat je op je EIGEN grond niet mag doen wat je zelf wilt.
Ik weet zeker dat als al deze regeltjes geschrapt werden NL er echt niet rommeliger uit zou zien. Het zou alleen een stuk gemakkelijker worden.
rijoyco schreef:manie schreef:Nederland hangt van de meest waanzinnige regels aan elkaar. En dit heeft niks met de bevolkingsdichtheid te maken, maar alles met de bemoeizucht van de massaal aanwezige overheden (hoezo onzinning veel lagen, gemeente, provincie, landelijk...)
Het is toch eigenlijk te gek voor woorden dat je op je EIGEN grond niet mag doen wat je zelf wilt.
Ik weet zeker dat als al deze regeltjes geschrapt werden NL er echt niet rommeliger uit zou zien. Het zou alleen een stuk gemakkelijker worden.
Dan zou het juist een circus worden....als alle mensen mogen doen wat ze willen.
Al ben ik ook niet eens met sommige beslissingen van de welstand..
manie schreef:Ik denk dat dat dus heel erg meevalt.
80% van de mensen wil het rond hun huis toch het liefst netjes en goed voor elkaar hebben.
Nu zijn er ook mensen die een rommeltje van hun huis en erf maken, punt is dat daar nou vaak niet tegen opgetreden kan worden.
Terwijl mensen die het netjes willen maken worden tegen gewerkt.
Laat staan als je een bedrijf oid wilt opzetten, alle ondernemingszin vergaat je wanneer je met de overheden te maken krijgt...
Hoezo Nederland werkt zichzelf naar de afgrond.