Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RianneH schreef:Raja schreef:Wat een debiel!
Haal da eerst die paarden weg en dan die koeien! Dan draai je je planning maar een beetje om hoor...
Niet dat het niet zielig zou zijn voor de koeien, maar al is het alleen al om al geen gezeur te hebben dat je het zo kan doen...
Deze reactie klopt niet helemaal. Niet om vervelend te doen, maar koeien zijn pure productie dieren. Oftewel, hij draait ongelovelijk veel verlies wanneer hij die 'laat overstromen'. Niet dat ik niet denk dat de paarden productie bij hem zijn. Houd ze duidelijk niet voor de hobby. Maar de kosten en verlies daarvan zijn anders.
Ik vind dat er na vorig jaar veel meer controle op hem zou hebben moeten zijn. Schande dat hij uberhaupt geen verbod heeft gekregen op het houden van zulke aantallen paarden.
Denk niet dat hij de meest slimme persoon is, want nu krijgt hij weer half nederland over zich heen. Het is een ongeloverlijke eigenwijs persoon, die miz niet al te best voor zijn beesten is.
En hoe kan het dat al die andere boeren wel alles voor die tijd binnen kunnen halen, hij dat niet kan?
Zammie schreef:Wat eenHoezo boer?? Hij is toch handelaar of heb ik dat mis. Heeft totaal niets voor z'n dieren over, maar dat wisten we vorig jaar ook al. Je zult er maar mee getrouwd zijn?! Ach ja z'n vrouw doet al net zo vrolijk mee
yfande schreef:Nix geleerd dus, wat mij betreft mogen ze hem pacht opzeggen ! niet te geloven, past niet
in de planning ?![]()
aerdenhout1 schreef:Hier kan ik dus zo pislink van worden!! Laat ze die vent zelf midden in het water vastzetten voor een paar dagen! Natuurlijk wel met z'n blote poten!
Als wij de paarden een paar uur in de modder laten staan, terwijl je ze sávonds in een lekkere schone stal zet, staat de dierenbescherming voor je deur! Ik snap er weer helemaal niets van!
runningkawa schreef:Gewoon een boete van 100 euro per paard, per dag na de 15e.
LiNdA1986 schreef:Wat een ongelofelijke e*kel zeg!
Die geeft vast niks om zijn paarden.
BAH