Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lovelucky schreef:Als je de foto's goed bestudeert en je niet bezighoudt met de volgorde waarin ze op het net staan dan zie je inderdaad Angela waarschijnlijk eerst zelf bezig is geweest, dat daarna Coby erbij is gekomen toen PP aan het draven was, dat dat 1 minuut geduurt heeft (volgens de verklaring) en dat ze toen de longe over heeft gepakt (kijk maar naar de foto daarvan, op die foto hebben zowel angela als Coby hun voeten zo alsof ze richting power and paint lopen en Coby heeft ook de longe niet echt vast alsof ze aan het longeren is. Vervolgens zie je ze bij power and paint staan en dan lijkt het idd alsof ze met de bijzet bezig zijn..... Volgens mij...
En dit is niet om het goed te praten, maar dat is mijn interpretatie van de foto's nadat ik ze nogmaals goed bestudeert heb...
Cayenne schreef:Dit kan absoluut geen fout zijn. Er zijn zelfs foto's van een dravende Power and Paint, dus wat dat betreft klopte haar verklaring al niet.
Cayenne schreef:Nee, ze gaf aan dat het nog geen minuut zo is geweest. Echter krijg je die pony echt niet zo bijgezet per ongeluk, dan moet er ook heel wat duw en trekwerk aan vooraf gaan.
Roos_s schreef:vind zelf gewoon erg dat coby hiervan de dupe wordt!! Ze traint haar paarden totaal niet op deze manier, maar op een paardvriendelijke manier en niet waar paarden met kin op de borst lopen! en als er dan een keer een fout gemaakt wordt waar ze vervolgens op inspeelt wordt dat verdraait en in de wereld geholpen. Iig ze traint niet op zon manier!!!
en Anky doet dit sowieso iedere dag, maar daar wordt geen actie voor ondernomen!!
xx_Horsiex schreef:Ik vind het ronduit schandalig als ik zie wat mensen hier voor uitspraken doen over Anky, terwijl ze volgens mij niks hebben om hun uitlatingen te bewijzen. Ik zou zeggen, laat maar eens duidelijk bewijs zien, voordat je dit soort laster, want het is laster, over iemand verspreidt. Heb je bewijs, dan neem ik mijn woorden terug, Maar tot dan, vind ik dat je beter je mond dicht kan houden. Zou het verschrikkelijk vinden als zo over mij gepraat werd, zonder bewijs.
Roos_s schreef:xx_Horsiex schreef:Ik vind het ronduit schandalig als ik zie wat mensen hier voor uitspraken doen over Anky, terwijl ze volgens mij niks hebben om hun uitlatingen te bewijzen. Ik zou zeggen, laat maar eens duidelijk bewijs zien, voordat je dit soort laster, want het is laster, over iemand verspreidt. Heb je bewijs, dan neem ik mijn woorden terug, Maar tot dan, vind ik dat je beter je mond dicht kan houden. Zou het verschrikkelijk vinden als zo over mij gepraat werd, zonder bewijs.
zonder bewijs?!? zie eerste linkals dat geen bewijs is weet ik t niet hoor
denbine schreef:Oke dan zijn de fotos in juiste volgorde, maar idd kan het zijn dat Coby eerst verhaal haalt bij haar leerlinge.???
YoYo_ schreef:ik vond het wel een beetje erg om die beelden te zien maar als iedereen zich er nou is niet zo mee zou bemoeien en de mensen die het werk moeten verrichten hun werk laten doen want hier schieten ze toch verder niets mee op en ik denk dat ze het nu wel genoeg hebben gehoord dat het niet kon om je pony zo te longeren!!
Cayenne schreef:Ik had het tegen Roos_s
YoYo_ schreef:Skitter schreef:
Umm, daar is een topic voor he, om over te discuseren
Als je het niet wil lezen, klik je toch niet op deze topic? Simpel zat
uhm wat denk je zelf als ik net zelf iets zij ben k toch ook aan de discussie begonnen!!!