Nadere uitleg onderzoek publicaties Power and Paint

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lovelucky

Re: Nadere uitleg onderzoek publicaties Power and Paint

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 20:30

Als je de foto's goed bestudeert en je niet bezighoudt met de volgorde waarin ze op het net staan dan zie je inderdaad Angela waarschijnlijk eerst zelf bezig is geweest, dat daarna Coby erbij is gekomen toen PP aan het draven was, dat dat 1 minuut geduurt heeft (volgens de verklaring) en dat ze toen de longe over heeft gepakt (kijk maar naar de foto daarvan, op die foto hebben zowel angela als Coby hun voeten zo alsof ze richting power and paint lopen en Coby heeft ook de longe niet echt vast alsof ze aan het longeren is. Vervolgens zie je ze bij power and paint staan en dan lijkt het idd alsof ze met de bijzet bezig zijn..... Volgens mij...
En dit is niet om het goed te praten, maar dat is mijn interpretatie van de foto's nadat ik ze nogmaals goed bestudeert heb...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-07 20:37

lovelucky schreef:
Als je de foto's goed bestudeert en je niet bezighoudt met de volgorde waarin ze op het net staan dan zie je inderdaad Angela waarschijnlijk eerst zelf bezig is geweest, dat daarna Coby erbij is gekomen toen PP aan het draven was, dat dat 1 minuut geduurt heeft (volgens de verklaring) en dat ze toen de longe over heeft gepakt (kijk maar naar de foto daarvan, op die foto hebben zowel angela als Coby hun voeten zo alsof ze richting power and paint lopen en Coby heeft ook de longe niet echt vast alsof ze aan het longeren is. Vervolgens zie je ze bij power and paint staan en dan lijkt het idd alsof ze met de bijzet bezig zijn..... Volgens mij...
En dit is niet om het goed te praten, maar dat is mijn interpretatie van de foto's nadat ik ze nogmaals goed bestudeert heb...

Maar waarom zijn er dan ook foto's van een dravende P&P waarop Coby bezig is? Dat klopt dan toch niet? Het is voor iedere leek al te zien dat hij veel te strak is aangesnoerd. Denk je dan echt dat Coby dit niet heeft gezien en ontwetend is gaan longeren? Verward

lovelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 20:41

Nee dat denk ik niet, maargoed, zoals jij al zegt dat er ook foto's zijn van een dravende pp waarop Coby bezig is, bewijst dat ik fout zat Boos! ik hoopte alles een beetje te verbeteren in het voordeel van Coby, maar poging is mislukt :'(

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 20:49

Ik keur de foto's zeker niet goed, maar ik denk dat zij beter weten waar ze mee bezig zijn dan de meeste mensen hier op bokt..
Het is wel jammer dat de verklaring van coby niet strookt met wat er op de foto's staat, maar ik ben er niet bij geweest en kan dus niet oordelen

troyke13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 21:09

goed dat er nader onderzoek is ingestelt maar wat is het topic over anky

lovelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 21:12

Roos_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 21:29

ik denk dat coby niet meteen angela wou afbranden tot op de grond, maar eerst eens vragen wat ze uberhaupt aan het doen was! Als je haar echt zwart wil maken vertel je dat power een half uur lang gedraafd heeft zo, maar als je zelf ook een beetje nadenkt, waarom hebben we nog nooit foto´s gezien waarop mensen van van baalen hun paarden zo bij zouden zetten of trainen. Van o.a. Anky is dit al veel langer bekend, maar nu wordt gereageerd alsof coby dit jaren doet, terwijl dit een enkel incident is waarop ze meteen reageert door pony te bevrijden vanuit die positie..... Het jammere van foto´s is dat je geen geluid erbij hebt en beweegde beelden, iedereen met kwade bedoelingen verzint er nu maar een verhaal bij....

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-07 21:31

Niemand hier heeft kwade bedoelingen, maar zien dit misschien vanaf een ander standpunt dan jij Lachen Waarom is dat dan gelijk iemand met kwade bedoelingen? Ik vind het juist goed dat er een onderzoek komt. Iedereen die zo zijn paard of pony behandeld mag van mij flink aangepakt worden Lachen

Roos_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 21:38

nou als die foto´s moedwillig in een verkeerde volgorde geplaatst worden in de paardenkrant en weet ik waar overal lijkt me wel dat je daar iemand zwart mee wil maken. Natuurlijk is het niet goed dat angela haar pony op zo´n manier traint, maar als coby ingrijpt moet dat ook in de pers te zien zijn! KNHS gaat nu op onderzoek uit, maar van oa Anky zijn deze foto´s al veel langer te zien....

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-07 21:40

Dat is Coby's woord, dat ze verkeerd zijn geplaatst, maar dat wil niet gelijk zeggen dat het zo is. De fotograaf had weer een heel ander verhaal, en als ik Coby was dan zou ik ook met een ander verhaal op de proppen komen.
Maar goed, er komt een onderzoek en dan zien we het wel Ja

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 21:42

Cayenne schreef:
Dit kan absoluut geen fout zijn. Er zijn zelfs foto's van een dravende Power and Paint, dus wat dat betreft klopte haar verklaring al niet.

Cayenne schreef:
Slapen Nee, ze gaf aan dat het nog geen minuut zo is geweest. Echter krijg je die pony echt niet zo bijgezet per ongeluk, dan moet er ook heel wat duw en trekwerk aan vooraf gaan.

Hier sluit ik me bij aan. Maar misschien was er helemaal geen duw en trekwerk nodig bij Power, misschien is die het wel gewend Lips are sealed

@Roos_s & malloesje; Feit is dat haar verklaring echt onzin is. Dat ze niet zagen dat het zo strak zat. Zo strak zet je het niet per ongeluk. En als Angela het wel 'per ongeluk' zo strak zette, dan vraag ik me toch echt af wat ze dan op een paard doet als ze niet eens kan zien dat dit geen goede/fijne houding is voor haar pony.
Je zult mij nooit horen zeggen dat Coby geen prof is. Dat is ze absoluut. (En dat haar voornamelijkste methode paardvriendelijk is weet ik ook uit eravring Ja ). Maar juist omdat Coby een prof is kan je mij niet overtuigen dat ze niet meteen in de gaten had wat dit pony aan het aandoen was op dit moment. Een minuut of 30 seconden, dat maakt niet uit. Zo hoor je gewoon geen paard of pony bij te zetten. Klaar.

EDIT: Hm, daar stond ik nooit bij stil dat het idd zou kunnen zijn dat Angela de pony zo wou longeren en Coby in ging grijpen. Het zou inderdaad wel eens kunnen. Maar dan vind het een hele grote fout van Angela en vraag ik me af als ze zo'n goede trouwe pony als P&P waard is.. Ach gut

EDIT2: Idd, net wat Cayenne zegt, de fotograaf was ervan overtuiged dat Coby dus wel bij stond toen het pony zo gelongeerd werd. Dat hij zelfs zn auto weg kon zetten en terug kon lopen om fotos te maken. En dat is VEELS te lang. Dan klopt Cobys verhaal dus idd niet.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 21:55

Roos_s schreef:
vind zelf gewoon erg dat coby hiervan de dupe wordt!! Ze traint haar paarden totaal niet op deze manier, maar op een paardvriendelijke manier en niet waar paarden met kin op de borst lopen! en als er dan een keer een fout gemaakt wordt waar ze vervolgens op inspeelt wordt dat verdraait en in de wereld geholpen. Iig ze traint niet op zon manier!!!
en Anky doet dit sowieso iedere dag, maar daar wordt geen actie voor ondernomen!!

als je kijkt bij de eigenschappen van de foto's zie je dat de jpegnummers van de foto's oplopend zijn en dat ze dus wel degelijk er bij heeft gestaan en niet direct heeft ingegrepen!

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 21:56

Ik vind het ronduit schandalig als ik zie wat mensen hier voor uitspraken doen over Anky, terwijl ze volgens mij niks hebben om hun uitlatingen te bewijzen. Ik zou zeggen, laat maar eens duidelijk bewijs zien, voordat je dit soort laster, want het is laster, over iemand verspreidt. Heb je bewijs, dan neem ik mijn woorden terug, Maar tot dan, vind ik dat je beter je mond dicht kan houden. Zou het verschrikkelijk vinden als zo over mij gepraat werd, zonder bewijs.

Roos_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 21:58

denbine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 21:58

De foto's zijn niet goed te praten vind ik.....
Maar ik kan me niet voorstellen dat dit de manier van Coby is,
of dat zei dit goedkeurd. Als zij haar verhaal doet, vind ik dat we haar moeten kunnen geloven. Dit is zoals gezegd voor het eerst dat zoiets bekend is van Coby.
Ik snap ook niet hoe het kan dat als anky en vele andere keer op keer zulke dingen doen en er dan nog bovenop zitten te prikken, er wel mee weg komen! Maar van Coby zijn fotos te zien fotos er is geen geluid ........

Oke dan zijn de fotos in juiste volgorde, maar idd kan het zijn dat Coby eerst verhaal haalt bij haar leerlinge.???

Wat anky betreft......ze doet het toch wel iedere keer, maar een paar jaar terug heb ik daar in de vakantie rond gelopen...en er stonden er zat geblesseerd.

Roos_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 21:59

xx_Horsiex schreef:
Ik vind het ronduit schandalig als ik zie wat mensen hier voor uitspraken doen over Anky, terwijl ze volgens mij niks hebben om hun uitlatingen te bewijzen. Ik zou zeggen, laat maar eens duidelijk bewijs zien, voordat je dit soort laster, want het is laster, over iemand verspreidt. Heb je bewijs, dan neem ik mijn woorden terug, Maar tot dan, vind ik dat je beter je mond dicht kan houden. Zou het verschrikkelijk vinden als zo over mij gepraat werd, zonder bewijs.

zonder bewijs?!? zie eerste link Clown als dat geen bewijs is weet ik t niet hoor Haha!

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 22:03

Roos_s schreef:
xx_Horsiex schreef:

zonder bewijs?!? zie eerste link Clown als dat geen bewijs is weet ik t niet hoor Haha!

Sorry, maar ik vind dat niet genoeg. Dat filmjpe heb ik na 20 seconden al weggedaan, daar zag ik niks op. En die foto's tijdens een clinic, daar zal vast een ander verhaal aanzitten als je het mij vraagt.

Heb je nog iets beters?

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-07 22:04

Tja, en zo zie ik ook bewijs in de foto's van Coby en jij niet, en zo zien we allemaal weer wat anders Haha! Ik ben ook niet voor de manier waarop Anky & co trainen, maar zij proberen het nog te onderbouwen. Coby ontkent het gewoon glashard.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 22:04

Hoho, ik had het alleen over Anky, en niet over Coby.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-07 22:05

Ik had het tegen Roos_s Knipoog

YoYo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 22:06

ik vond het wel een beetje erg om die beelden te zien maar als iedereen zich er nou is niet zo mee zou bemoeien en de mensen die het werk moeten verrichten hun werk laten doen want hier schieten ze toch verder niets mee op en ik denk dat ze het nu wel genoeg hebben gehoord dat het niet kon om je pony zo te longeren!!

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 22:07

denbine schreef:
Oke dan zijn de fotos in juiste volgorde, maar idd kan het zijn dat Coby eerst verhaal haalt bij haar leerlinge.???

(Ik zou het toch beter vinden als ze eerst het fatsoen had om die pony uit de houding te halen, maar goed..)
Het zou inderdaad kunnen dat ze echt laat zien van 'kijk hoe het dus ABSOLUUT NEVER NOOIT MOET!' Knipoog Haha!
Maar ik vrees.....

En daarbij blijf ik bij dat als Angela het verschil niet weet tussen dit een een goede manier van longeren OF als Angela dit een GOED manier vindt voor haar pony, ze zo'n pony als P&P niet waard is

BTW; Ik kan die fotos van Anky niet zien? Iemand een link voor die fotos?

YoYo_ schreef:
ik vond het wel een beetje erg om die beelden te zien maar als iedereen zich er nou is niet zo mee zou bemoeien en de mensen die het werk moeten verrichten hun werk laten doen want hier schieten ze toch verder niets mee op en ik denk dat ze het nu wel genoeg hebben gehoord dat het niet kon om je pony zo te longeren!!

Umm, daar is een topic voor he, om over te discuseren Knipoog
Als je het niet wil lezen, klik je toch niet op deze topic? Simpel zat Ja

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 22:09

Cayenne schreef:
Ik had het tegen Roos_s Knipoog

Ik meende dat je het tegen mij had, aangezien ik net had gepost. Tong uitsteken

YoYo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 22:11

[/quote]
Als je het niet wil lezen, klik je toch niet op deze topic? Simpel zat Ja[/quote]

uhm wat denk je zelf als ik net zelf iets zij ben k toch ook aan de discussie begonnen!!! Knipoog

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 22:16

YoYo_ schreef:
Skitter schreef:

Als je het niet wil lezen, klik je toch niet op deze topic? Simpel zat Ja

uhm wat denk je zelf als ik net zelf iets zij ben k toch ook aan de discussie begonnen!!! Knipoog

Ja maar heeft een reactie als 'Mensen moeten er niet mee bemoeien en de anderen hun werk laten doen' voor toegevoegde waarde dan?

Wij bemoeien nergens mee. Wij hebben alleen ideeen e.d van hoe het gegaan zou kunnen zijn en zijn gewoon geschokt dat dit uberhaupt gebeurd is bij Coby.