Maar hij heeft wel gelijk.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stennisje schreef:Je maakt dan de koper nog net niet voor sukkel uit.
Karin schreef:'Minst ervaren' hoeft toch niet gelijk te staan aan 'minst getalenteerd'? Als het een jong beest was of een die nog weinig had gedaan in vergelijking met de andere paarden op die stal, dan snap ik de uitspraak 'minst ervaren' best.
mirm schreef:Verwend en veel te rijk volk, dat blijkt maar weer! Waar ben je helemaal mee bezig als je zo'n duur paard koopt voor je tienerdochter. Laat ze met een "gewoon" paard eerst maar eens wat presteren... Enne wat klagen ze nou, 17.000 euro ontvangen voor helemaal niks! Kan hij mijn paard niet zogenaamd kopen, ik kan het geld best gebruiken!!!
mirm schreef:Waar ben je helemaal mee bezig als je zo'n duur paard koopt voor je tienerdochter. Laat ze met een "gewoon" paard eerst maar eens wat presteren...
petraaken schreef:hmm vind het wel vreemd dat een paard die verkocht is voor zo'n bedrag dan nog meegaat op concours. Voor hetzelfde geld was er iets gebeurd met dat paard door een val in een hindernis of een val van laadklep van de vrachtwagen en was het paard totaal ongeschikt geworden voor de sport. Volgens mij is er veel meer aan de hand dan dat wij uit artikel kunnen opmaken.
petraaken schreef:hmm vind het wel vreemd dat een paard die verkocht is voor zo'n bedrag dan nog meegaat op concours. Voor hetzelfde geld was er iets gebeurd met dat paard door een val in een hindernis of een val van laadklep van de vrachtwagen en was het paard totaal ongeschikt geworden voor de sport. Volgens mij is er veel meer aan de hand dan dat wij uit artikel kunnen opmaken.