Niet dat het niet lullig voor d'r is, hoop dat ze niks heeft...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
luxket schreef:en dan zeggen ze dat voor alles houding en controle de basis moet zijn... Ze heeft echt altijd geweldige controleZoveel spanning met salinero, ontploft net niet, en dan bij de prijsuitreiking boem.. Vind ik toch wat weining controle..
Niet dat het niet banketstaaf voor d'r is, hoop dat ze niks heeft...
KiWiKo schreef:luxket schreef:en dan zeggen ze dat voor alles houding en controle de basis moet zijn... Ze heeft echt altijd geweldige controleZoveel spanning met salinero, ontploft net niet, en dan bij de prijsuitreiking boem.. Vind ik toch wat weining controle..
in een proef heb je het dier voorwaards en kan je zo de spanning af laten vloeien, met een prijsuitreiking moet het dier stilstaan en kan het zijn spanning niet kwijt in een voorwaardse beweging........ eigenlijk heel logisch
luxket schreef:en dan zeggen ze dat voor alles houding en controle de basis moet zijn... Ze heeft echt altijd geweldige controleZoveel spanning met salinero, ontploft net niet, en dan bij de prijsuitreiking boem.. Vind ik toch wat weining controle..
arno8 schreef:Is het niet een beetje raar dat er zo enorm op wordt gekeken tegen iemand die niet eens stil kan staan met d'r paard?
Niet dat ik nou zo geweldig ben, maar tegen mij kijkt niemand op en als ik m'n naam op een dekje borduur wordt het ook niet opeens 10 keer zo duur.
Ik geloof best dat Anky heel goed is in op een bepaalde manier op een paard rijden, maar ik denk niet dat ze een goed voorbeeld is voor de vele recreatieruiters die zichzelf liever als sportruiter zien. Een recreatieruiter moet eerst leren om veilig met een paard om te gaan en dat leer je niet door naar Anky te kijken.
casperrr schreef:Een recreatieruiter heeft een heel ander paard dan Anky. Nl. het recreatiepaard, geen hoog in het bloed staand warmbloed paard die wordt bloot gesteld aan allerlei spanningen en vreemde en enge omgevingen.
Die vergelijking kán je gewoon niet stellen tussen het recreatiepaard en die van Anky.
Arabesk schreef:[we hebben geen andere paarden, wij houden onze paarden ánders
Arabesk schreef:we hebben geen andere paarden, wij houden onze paarden ánders
Arabesk schreef:casperrr schreef:Een recreatieruiter heeft een heel ander paard dan Anky. Nl. het recreatiepaard, geen hoog in het bloed staand warmbloed paard die wordt bloot gesteld aan allerlei spanningen en vreemde en enge omgevingen.
Die vergelijking kán je gewoon niet stellen tussen het recreatiepaard en die van Anky.
we hebben geen andere paarden, wij houden onze paarden ánders
KiWiKo schreef:luxket schreef:en dan zeggen ze dat voor alles houding en controle de basis moet zijn... Ze heeft echt altijd geweldige controleZoveel spanning met salinero, ontploft net niet, en dan bij de prijsuitreiking boem.. Vind ik toch wat weining controle..
in een proef heb je het dier voorwaards en kan je zo de spanning af laten vloeien, met een prijsuitreiking moet het dier stilstaan en kan het zijn spanning niet kwijt in een voorwaardse beweging........ eigenlijk heel logisch