Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Wienna schreef:Was helaas te verwachten dat alles duurder werd. Zo ook de brokken, die zijn ook aan het stijgen qua prijs
Maanling schreef:wat ik me nou afvraag:
prijzen stro en stalling gaan omhoog en dat is niet meer dan terecht.
maar als de oogst volgend jaar weer goed is, gaan de prijzen dan ook weer omlaag? vast niet.
sannuhh schreef:Bij ons is de stal nu ook echt duur, ik heb voor dit berichtje al even getypt wat de stijgingen zijn.
Maar voor een paard betaal je nu bij ons € 332,50 pm.
Cardy schreef:mirjamalvaro schreef:
Bij ons met 25 euro
Bij ons liggen in de stallen die het meest viest zijn matten..
Dors04 schreef:idd wij mogen nu ook nog maar op oneven dagen mesten vanwege het te dure stro
Cheveyo schreef:Niet zo gek dat ze de stalprijzen verhogen, ik hoorde zelfs dat vlas (of was het de mest daarvan?) ook met een soort gecertificeerd transport vervoerd moet gaan worden.
De stalhouder zal die prijsverhoging ook voelen en daardoor heel begrijpelijk zijn stalgeld verhogen.
Jellie schreef:Cheveyo schreef:Niet zo gek dat ze de stalprijzen verhogen, ik hoorde zelfs dat vlas (of was het de mest daarvan?) ook met een soort gecertificeerd transport vervoerd moet gaan worden.
De stalhouder zal die prijsverhoging ook voelen en daardoor heel begrijpelijk zijn stalgeld verhogen.
T is inderdaad niet gek, stalhouders moeten ook uit de kosten komen natuurlijk..
maar wel balen als t stalgeld weer omhoog zal gaan. Hier zijn we ook al 300,-- per maand kwijt.
Moniek schreef:Pff is veel geld hoor,maar tegen over hier een koopje
hier betaal je als je volpension wilt tegen de 400 pond permaand.
dat is echt mega veel
Moniek schreef:Pff is veel geld hoor,maar tegen over hier een koopje
hier betaal je als je volpension wilt tegen de 400 pond permaand.
dat is echt mega veel
Cheveyo schreef:volpension kan ik in NL ook niet betalen..doe alles doe-het-zelf, dus de prijswijzigingen voel ik zelf ook direct.