Samen met je merrie in de sauna

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

IkbenMarije

Re: Samen met je merrie in de sauna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 21:01

Overdreven vind ik het zeker niet, het is toch júist fijn dat er op technisch gebied steeds meer uitgevonden kan worden en op de markt komt? Paarden hebben er alleen maar baad bij, dus als het een goede uitwerking heeft, waarom zou het dan overdreven zijn? Tuurlijk heb je er ook onzin dingen tussen zitten die helemaal niks toevoegen, maar ook zát dingen die wél wat te bieden hebben, waar ik dit onder vind vallen. Overigens niet aanvallend bedoeld.

Heerlijk voor paarden die vast zitten en last hebben van hun spieren en pezen Ja
Laatst bijgewerkt door IkbenMarije op 26-09-07 21:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 21:16

IkbenMarije schreef:
Overdreven vind ik het zeker niet, het is toch júist fijn dat er op technisch gebied steeds meer uitgevonden kan worden en op de markt komt? Paarden hebben er alleen maar baad bij, dus als het een goede uitwerking heeft, waarom zou het dan overdreven zijn? Overigens niet aanvallend bedoeld.

Heerlijk voor paarden die vast zitten en last hebben van hun spieren en pezen Ja

Precies.
Niks overdreven aan toch? Bloos

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 21:18

lovelucky schreef:
Qimm schreef:
Ik hoop niet dat dat voor álle pezen geldt :|

Enne is dit niet gewoon een uitgebreid solarium?

Ja zeker wel, hetzelfde krijg je als je je paard peesbeschermers of bandages omdoet en het wordt daar onder te warm....

Maar ik bedoel álle pezen, ook die van mensen, want dan krijg je mij ook niet meer in de sauna hoor Tong uitsteken

lovelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 21:22

Dat zou ik niet precies weten eerlijk gezegd, weet meer van paarden dan van mensen geloof ik :-P maargoed, als de pezen van paarden bestaan uit eiwitten die stollen boven de 40 graden zal er weinig verschil zijn met onze pezen. Tis denk ik (weet ik absoluut niet zeker) bij een paard natuurlijk zichtbaarder doordat vooral in de benen de pezen zo ontzettend dicht onder de huid licht...

pascale

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 00:02

**ligt dubbel**ik zie mijn paard zo al staan!ze zou het volgens mij heerlijk vinden haha,ik vind het inderdaad een goed idee voor paarden die hoo niveau sport rijden die morgen best wel goed verwend en verzorgd worden met spieren etc!
soms de recreatie paardjes ook he!

sarah_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 14:52

Mijn manege heeft ook een solarium Haha!

dolor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 22:13

Needje schreef:
Maar wat ik niet snap. Als pezen boven de 40 graden worden gaan eiwitten stollen en kan je blessures krijgen. Waarom dus je paard blootstellen aan dit gevaar?

dit snap ik niet helemaal. bij warm weer, dus 30 graden ofzo, worden de pezen met rijden makkelijk 80 graden. dus het dubbele van de 40, en paarden houden daar niets aan over. dus hoe zit dat nou?

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 19:53

Jeetje, sauna met je paard Vork Wordt wel een beetje overdreven hier in Nederland Huilen van het lachen

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 17:08

is ook fijn site werkt niet. wou wat meer info erover heb een pony die schouderkreupel is en oude stijve spiertjes heeft.