Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jodie_ schreef:En goed ook. Voor mijn part mag de hele wereld het weten, staat ze maar mooi voor paal. Gaat haar reputatie maar mooi de lucht in? Had ze aan moeten denken voordat ze zoiets toepaste?
getup schreef:en weer een paar foto's. Is toch niet heel raar,dat bijvoorbeeld de duitsers hier van profiteren,om ons nog even nagatief af te schilderen? Vooral zo doorgaan. lijkt me dat ook niet heel slim;om dat tijdens een EK of welke wedstrijd dan ook te doen. Thuis kan je alles nog afsluiten, dit is vragen om moeilijkheden. En als de amazone nog alleen was geweest was er misschien nog een half excuus op te vinden, maar er staat toch echt een hele bekende dame in t oranje naast..
Relaxed schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Duss... Dit soort foto's zet DVB niet op die veel te selectieve site van ze he...Alleen maar berichten hoe goed ze het wel niet doen en hoe goed ze voor hun paarden zijn..
vossie schreef:Akelige plaatjes, snap niet dat P&P dit allemaal zo braaf over zich heen laat komen.....
Ilzjuh schreef:vossie schreef:Akelige plaatjes, snap niet dat P&P dit allemaal zo braaf over zich heen laat komen.....
Vraag me af of hij zo'n beetje nog enige vorm van protest kán tonen op deze manier.
Bets schreef:Ik sta er echt van te kijken, want normaal rijden ze echt hun paarden zo niet. Ik vind dit echt naar om te zien. Sorry de rillingen lopen over mijn rug. Moet echt pijn doen lijkt me.
vossie schreef:Mijn paarden zouden echt niet voorruit gaan als ze zo zijn bijgezet.... die gaan heel hard in de achteruit, of proberen omhoog te komen, met alle akelige gevolgen van dien.....
Ilzjuh schreef:vossie schreef:Akelige plaatjes, snap niet dat P&P dit allemaal zo braaf over zich heen laat komen.....
Vraag me af of hij zo'n beetje nog enige vorm van protest kán tonen op deze manier.
Ilzjuh schreef:vossie schreef:Mijn paarden zouden echt niet voorruit gaan als ze zo zijn bijgezet.... die gaan heel hard in de achteruit, of proberen omhoog te komen, met alle akelige gevolgen van dien.....
Het was ook meer een "bij wijze van spreken".
Je weet niet hoe vaak dit gedaan wordt, en misschien is hij er zo onderhand al aan "gewend" (wat nog ziekelijker is natuurlijk).
vossie schreef:Ok, dat had ik niet begrepenIk denk dat P&P niet beter weet idd, hij staat zo rustig te kijken terwijl ze alles aan het aansnoeren zijn. Denk dat heel wat paarden daarvan al over de zeik zouden raken.
terorita schreef:*stil*
ongelovelijk...dit is naam mijn mening gewoon mishandeling
ooo ooo wat loopt ie prachtig(niet dus)..
wat heeft dit dier een goed karakter, dat ie dit pikt..of hij is niet anders gewend