Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ilsepilse schreef:Sanneke heeft al vet veel paarden gekregen heb ik net gezien op eurodressage.com, lekker verwend kind dus!!Ze heeft ook de pony Konrad gekregen!
Maar ik vind het allemaal een beetje te overdreven ze willen zo graag opvallen en ze doen dan vaak ook wel een beetje arrogant omdat ze dan een duur paard hebben gekocht![]()
Suzanne F. schreef:Toe maar weer...
Tof voor haar hoor maar zo zie je maar weer dat succes voor een groot deel te koop is in de dressuur.
Tof voor haar hoor maar zo zie je maar weer dat succes voor een groot deel te koop is in de dressuur.
MikeRick schreef:Suzanne F. schreef:Toe maar weer...
Een beetje flauwe opmerking !
Dat een paard goed kan lopen en hoog mee kan in de dressuursport wil nog niet zeggen dat iemand daar haar succes mee koopt.
Ik denk dat de meeste van ons toch goeie paarden hebben zien vertrekken voor veel geld en vervolgens daar niets meer van gehoord hebben omdat de ruiter en het paard dus geen goeie combinatie vormen en het er simpelweg niet uitgereden krijgen.
Ze zal er dus wederom hard voor moeten werken/trainen ook met een hoger opgeleidt paard.
cocktail schreef:Nou zo flauw is ie niet hoor gewoon de harde waarheid.
En meisje met heel veeel talent en ouders met weinig geld komt waarschijnlijk niet echt ver, maar dit meisje is bijna op de rug van een paard geboren met zo'n vader heeft zij alle mogelijkheden om toch een stap verder te komen.
jasmijn78 schreef:NoaC schreef:Zal vast een hoop druk op haar liggen om te presteren.
Laat mij maar lekker stinkmodder met een normaal paard hoor
Waarom moeten er bij zulke berichten altijd zogenaamde 'nadelen' opgenoemd worden zoals: nu zal er wel veel druk op liggen, niet alle rijke mensen zijn gelukkig en ze zal vast een band met haar paard missen? Dat zijn echt de meest zielige reacties hoor!
Suzanne F. schreef:Er zijn zoveel meiden die misschien meer natuurlijke aanleg hebben maar wat nooit tot uiting kan komen omdat ze de mogelijkheden niet hebben.
Insider schreef:Als je tegenwoordig mee wilt doen op een EK zul je er wel zeker van moeten zijn dat je 2 hele goede paarden hebt. Sannie stopt komend jaar met de ponies en gaat als junior verder. In Nederland zijn er zo veel die 2 of 3 paarden/ponies hebben om zekerder te zijn van een team plaats. Dominique Filion had zeker 2 paarden om Junioren en Young Riders mee te rijden, Maria van den Dungen heeft zeker 3 ponies. Kijk nu naar Desire Senden, die heeft wel 3 paarden en komt er nog niet bij! Danielle van Mierlo heeft er 2 en was slechts reserve afgelopen jaar. In Duitsland is het nog moeilijker om er bij te komen.
En natuurlijk is geld heel handig maar ik ken ook nog wel een periode dat vader Sven zelf een legertje Grand Prix paarden op stal had staan, Andiamo, Ideaal, Bo, Attention. Als je overal mee wenst te doen op het hoogste niveau EN je paarden niet wenst overbelasten dan is dat nog niet zo raar....