Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Naz schreef:Die hengsten zijn dan toch gewoon aangewezen?
Pipo schreef:Naz schreef:Die hengsten zijn dan toch gewoon aangewezen?
ja maar dat maakt wel dat je B register krijgt!
Pipo schreef:Naz schreef:Die hengsten zijn dan toch gewoon aangewezen?
ja maar dat maakt wel dat je B register krijgt!
misterA schreef:Mijn jaarling van Van de Man is reg.a.
Sjoert schreef:Zoo... Spielberg niet...
janderegelaa schreef:liliputter schreef:Spielberg heeft dit jaar 800 merries gedektWil ik de reden wel weten waarom ze hem afgewezen hebben....
Hoewel ik 800 ernstig betwijfel ( 500+ is realistischer ) zou ik weleens willen weten hoeveel er drachtig zijn.
roancka schreef:Spielburg gaat eerst voor een ander Duits stamboek verrichting doen.
En dat is een hele verstandige keuze. Dhr. Nijhof is er erg blij mee.
Volgend jaar komt hij als nog. Hij gaat dan het zelfde traject in als Florencio destijds.
liliputter schreef:Heb gehoord dat het er toch echt 800 zijn
fokfanaat schreef:ik had hem wel graag in Ermelo willen zien, helaas.
roancka schreef:Spielburg gaat eerst voor een ander Duits stamboek verrichting doen.
En dat is een hele verstandige keuze. Dhr. Nijhof is er erg blij mee.
Volgend jaar komt hij als nog. Hij gaat dan het zelfde traject in als Florencio destijds.
roancka schreef:Het KWPN is niet blij dat er zoveel gedekt is met nog niet goed gekeurde KWPN hengsten. Het scheelt hun erg veel geld...
Spielburg kan zich moeilijk splitsen dus loopt hij eerst verrichting in Duitsland. Gezien de uitleg van dhr. Nijhof begrijp ik deze keuze erg goed.
Natuurlijk hopende op de goede veulens en de goede berichten kan het KWPN haast niet meer om hem heen.
dhr. Nijhof vertelde me zelf dat hij het zelfde traject gaat volgen als Florecio. Dat hij wereldkampioen was doet daar niets aan af.
roancka schreef:Het KWPN is niet blij dat er zoveel gedekt is met nog niet goed gekeurde KWPN hengsten. Het scheelt hun erg veel geld...
Spielburg kan zich moeilijk splitsen dus loopt hij eerst verrichting in Duitsland. Gezien de uitleg van dhr. Nijhof begrijp ik deze keuze erg goed.
Natuurlijk hopende op de goede veulens en de goede berichten kan het KWPN haast niet meer om hem heen.
dhr. Nijhof vertelde me zelf dat hij het zelfde traject gaat volgen als Florecio. Dat hij wereldkampioen was doet daar niets aan af.