Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
tita schreef:Hup aanklacht tegen dienen en schadevergoeding en het belangrijkste nu vind ik een spuitje voor die hond jammer maar zulke honden pakken ooit een keer een kind
tita schreef:Hup aanklacht tegen dienen en schadevergoeding en het belangrijkste nu vind ik een spuitje voor die hond jammer maar zulke honden pakken ooit een keer een kind
WildWings schreef:tita schreef:Hup aanklacht tegen dienen en schadevergoeding en het belangrijkste nu vind ik een spuitje voor die hond jammer maar zulke honden pakken ooit een keer een kind
Ja natuurlijk, alssie èèn keer aggressief gedrag vertoont heeft dan is dat NOOIT meer af te leren en moet het dier direct afgemaakt worden![]()
![]()
tita schreef:Als een hond een keer agressief gedrag toont bij een kind en hem flink bijt, wordt ie altijd afgemaakt.
Waarom niet bij een hond die een paard aanvalt?
Die hond luisterde blijkbaar slecht na zijn baas.
Nee ik ben duidelijk terwijl ik dol op honden ben
WildWings schreef:Je hond hoort gewoon te komen als je 'm roept, ongeacht of er nou een paard of een andere hond bij is, en dat je hond niet naar je luistert op die manier heb je volgens mij toch al langer door dan hoor..
Cayenne schreef:Hondje was op slag dood. Eigenaresse over haar toeren, tja mijn vriendin ook natuurlijk.
De eigenaresse heeft toen nog gedreigd met een rechtzaak voor doodslag van het hondje, maar heeft het er bij laten zitten.
Citaat:Ik heb het bericht van de Rottweileraanval gecopypasted en op het Rottweilerforum geplaatst: "Weet wat je doet, als je een paard ontmoet: Hond aanlijnen," heb ik als opschrift erbij gezet
Maanling schreef:Citaat:Ik heb het bericht van de Rottweileraanval gecopypasted en op het Rottweilerforum geplaatst: "Weet wat je doet, als je een paard ontmoet: Hond aanlijnen," heb ik als opschrift erbij gezet
Welk forum en waar precies? Ik zou graag de reakties van de andere kant eens willen lezen.
Maanling schreef:*snapt het -reikt helm aan- niet precies*
griebels schreef:Ook ik ben trouwens ooit een rottweiler te paard tegen gekomen. Mijn paard doet niets, maar het paard waar de andere op zat kon weleens uithalen. Die man wilde zijn hond niet terugroepen en ik heb hem gewaarschuwd dat de hond weleens een trap kon verwachten. Danwel van het paard en anders van mijzelf... Toen hij zag dat het andere paard rondjes begon te draaien omdat de hond aan het springen en blaffen was riep hij hem pas terug...
Sommige mensen zijn geen dieren waard