Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ladygiroc schreef:mbkaatje schreef:Mooie leeftijd, 29 jaar!!
Er gaan nogal wat hengsten dood de laatste tijd. En ook erg apart dat er drie op hetzelfde adres stonden. Je zou er bijna iets van denken.
ja dat dacht ik ook al.. Maar een hartaanval lijkt me niet echt besmettelijk![]()
Wel zonde, was een goede hengst maarja ze hebben eenmaal niet het eeuwige leven...
Lindy1982 schreef:Zonde van zo'n mooi paard.. Maar hij had de leeftijd en een betere dood kan je bijna niet hebben dan op die manier.. Gewoon gezond ineens weg in plaats van een pijnlijke trage dood.. Stiekem hoop ik die van mij ook ooit zo te vinden ( is nu 26 en heeft ook al de enige kwalen)
Loekieloek schreef:mbkaatje schreef:Mooie leeftijd, 29 jaar!!
Er gaan nogal wat hengsten dood de laatste tijd. En ook erg apart dat er drie op hetzelfde adres stonden. Je zou er bijna iets van denken.
Waarom zou je er bijna iets van denken? Wat een insinuaties meteen.
Denk even aan de eigenaren/verzorgers van deze hengsten. Die hebben niets aan dit soort opmerkingen.
En ondanks de hoge leeftijd, blijft het toch een groot verlies en verdriet.
hilden1971 schreef:Vind het maar raar dat alle hengsten daar zo dood neervallen moet naar mijns inzien iets aan de hand zijn. a het voer. b ? ik weet het niet maar kloppen doet dit niet.