Hippiade: Dancing Queen en Mr. Michael onverslaanbaar

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Hippiade: Dancing Queen en Mr. Michael onverslaanbaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 23:36

Super Maaike!
Hebben jullie weer goed voor elkaar, maar het is ook wel een super span! Was dit écht Michaels laatste seizoen?

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 23:40

Neonlight schreef:
Goh Dendrofleur, ken jij Dancing Queen op haar best? Schijnheilig Ze heeft me gisteren tijdens de prijsuitreiking al goed te pakken gehad, ze begon te kappen en in 1 beweging had ze mijn beide knieën bont en blauw. Normaal doet ze altijd haar hoofd omlaag als ze begint te kappen, en ben ik erop bedacht, dit keer gooide ze juist haar hoofd omhoog.
Tja, het is en blijft een (tja, hoe zal ik het noemen Knipoog ) "aparte" merrie. Haha!

Ach die vechtertjes en karakterkoppies zijn vaak wel de beste. Alleen moet je zelf zoveel geduld hebben om ze de tijd te geven en in ze te blijven geloven.

serenta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 04:42

Hey maaike, heel erg gefeliciteerd! Echt een super gezicht met de oranje linten!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 09:23

Dank jullie wel! Janneke, of dit echt Michaels laatste seizoen is weten we niet. We hebben nog steeds geen vervanger voor hem, en als hij goed de winter/rustperiode uit komt zal hij gewoon ingezet worden. Hij heeft dit jaar echt super gelopen, leek een 2de jeugd te zijn begonnen, en als we hem beperkt inzetten moet hij in principe nog wel even mee kunnen gaan.

Foto's van de huldiging zijn te vinden op http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=832530.

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 11:32

Ach, zolang hij er plezier in heeft. Leeftijd zegt ook niet alles en liever in het harnas sterven dan je jaren als weidepony te vervelen, bij wijze van spreke dan. Wel zal je inderdaad rekening moeten houden dat het herstel na een zware wedstijd minder snel gaat.

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 13:18

Gefeliciteerd!!! Wat een geweldige prestatie. Kan me goed voorstellen dat jullie nerveus waren. Maar alles is niet voor niets geweest. Echt super!!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 21:15

Jes_sica schreef:
Hoi,
Mijn broer heeft er ook gereden en hij heeft de Grote Limiet gewonnen (was niet voor het kampioenschap helaas) met Brownwood Sire John. Heb jullie ook zien rijden ze liepen als een zonnetje!! mijn complimenten!!

Wat leuk dat jouw broer er ook heeft gereden! Ik heb hem gezien, geloof dat ik hem ook in een eerdere wedstrijd ben tegengekomen (weet niet meer welke, maar hij heeft een keer een wedstrijd in zuid gereden). Ken hem verder niet, maar hij valt wel op, als 1 van de jongere rijders. Knipoog

Jes_sica

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 21:55

Ja hij is/was de jongste rijder van nederland in de hackney sport.
Het is die lange jonge met blond haar. Op wedstrijden is hij altijd mee met Egbert Emmink daar werkt hij in het weekend!
Morgen gaan we weer naar Hoogland toe!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 22:53

Moedig mijn schatjes dan ook maar aan! Ik vertrek morgen op vakantie, maar onze pony's zijn wel in Hoogland.