Op de eerste selectie dit outdoorseizoen heb ik nog van haar kunnen winnen, maar uiteindelijk was ze de sterkste, en terrecht!!

Iedereen gefeliciteerd!!
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
SaskiaKur schreef:Had Lynne graag de Z1-titel gegund.
Quidou schreef:Echt super Ashley!![]()
Gefeliciteerd!
Moet jij nu niet op de club zijn?haha
imposantje schreef:@ Lola_2000: Ik ben het helemaal met je eens.
In NL willen ze afdelingsdressuur stimuleren, wat kregen we als kampioenen: Alleen een medaille en een strik, terwijl we allemaal met alle kampioenviertallen wel hadden verwacht dat we een deken of dekje zouden krijgen...Dat was wel jammer, maar helaas.
Lola_2000 schreef:even een reactie op de prijsuitreiking; dat vond ik maar een aanfluiting!
ik was in de voorrondes van de M1 (Toronto) en L2 (Tyra), vierde en eerste in de ring....en op zaterdag in de finales met beide paarden zevende! beetje ondankbare plaats, maar zevende van Nederland is toch errug goed!...en niet eens een prijs krijgen voor de eerste proeven he. zijn gewoon 60 combinaties gestart in elke rubriek en dan maar 3 prijzen geven....tssss en daar betaal je dan startgeld, stalling en slaapplaats voor??? ben weer een ervaring rijker, maar de KNHS mag wel een voorbeeld nemen aan het Regiokampioenschap, waar fatsoenlijke prijzen gegeven worden!
Bettine schreef:SaskiaKur schreef:Had Lynne graag de Z1-titel gegund.
Gegund zeker.
Maar dan had ze zeker beter moeten rijden, was er niet weg van en vond de laatste proef nog erg overgewaardeerd.
casperrr schreef:Zeeland
De Zeeuwen hebben het weer super gedaan*trots*