Die eigenaar moet echt de bak in! Hoe ziek kan die zijn dat hij zoiets flikt!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Sigrid_Hvj schreef:Wat zielig voor dat arme beestje!![]()
Die eigenaar moet echt de bak in! Hoe ziek kan die zijn dat hij zoiets flikt!
marrianne schreef:arm beest hij had ook al allemaal littekens op zijn neus dus het zal nog erger zijn geweest
hoe kan iemand een dier dit aan doen
randalinpony schreef:Ik vraag me af wat er met dat paard gebeurd is?
Lijkt wel een bijtwond van een grote hond of zo, maar ik ben wel benieuwd.
Verder ziet de wond er best goed uit, zo op de foto, lijkt mij allemaal mooi aan het genezen en een dierenarts kan hier waarschijnlijk niet veel meer betekenen.
Als de eigenaar niet meteen bij de wond was, is hechten toch al geen optie meer, en dan nog, bij een bewegelijk deel als de snuit en zeker mondhoek, vraag ik mij af of het wel mogelijk is.
Wie zegt dat het paard geen medische verzorging heeft gehad, schoonmaken en verzorgen wond, ook zonder DA?
Cassidy schreef:randalinpony schreef:Ik vraag me af wat er met dat paard gebeurd is?
Lijkt wel een bijtwond van een grote hond of zo, maar ik ben wel benieuwd.
Verder ziet de wond er best goed uit, zo op de foto, lijkt mij allemaal mooi aan het genezen en een dierenarts kan hier waarschijnlijk niet veel meer betekenen.
Als de eigenaar niet meteen bij de wond was, is hechten toch al geen optie meer, en dan nog, bij een bewegelijk deel als de snuit en zeker mondhoek, vraag ik mij af of het wel mogelijk is.
Wie zegt dat het paard geen medische verzorging heeft gehad, schoonmaken en verzorgen wond, ook zonder DA?
Sorry, maar dan laat je op zijn minst een DA er even naar kijken, ook al ben je te laat om te hechten of is het niet mogelijk. En wondranden kunnen eventueel worden opgefrist, waarna er wel gehecht kan worden. Of dat mogelijk is kan alleen de DA beslissen en geen leek!
Dit paard had zo niet rond mogen blijven lopen zonder consult van een DA!
randalinpony schreef:Hoe en wat in dit geval is weer niet duidelijk, maar reacties als deze man is ziek en wat heeft ie zijn paard aangedaan???????
Weten we allemaal niets van.
Karin schreef:randalinpony schreef:Hoe en wat in dit geval is weer niet duidelijk, maar reacties als deze man is ziek en wat heeft ie zijn paard aangedaan???????
Nee, dit ziet er allemaal vol-kó-men normaal uit.![]()
Ach, het is toch maar een beest, zoals ik al eerder zei.
randalinpony schreef:Hoe en wat in dit geval is weer niet duidelijk, maar reacties als deze man is ziek en wat heeft ie zijn paard aangedaan???????