Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Cayenne schreef:Het veulen loopt nog niet compleet zelfstandig omdat de achterkant nog niet stabiel is, maar het doet wel pogingen. Dat staat ook in het berichtHet is ook op het filmpje te zien trouwens.
Het is juist erg risicovol omdat hij niet zelf overeind kan komen. Stel dat hij in de wei omver wordt gelopen, dan komt hij nooit meer zelf omhoog.
Te lang blijven liggen is gevaarlijk voor de organen van een paard vanwege het gewicht dat erop drukt.
Sjarett schreef:Ik vind dat als je heel veel van je dier houdt dat het dood MAG en niet MOET leven ten koste van alles.
FloortjeM schreef:het enige dat ik ervan kan denken is: wat een sneu geval.
Natuurlijk moet je niet meteen zeggen: 'maak maar af' als het niet allemaal helemaal geweldig gaat. maar deze mensen hadden beter een schoothondje gekocht. Ik vind echt dat dit veel te ver gaat.
En ja, ik weet hoe moeilijk het is te beslissen dat je een veulentje waar je je aan hecht, te laten afmaken. Maar deze redt het niet alleen, zelfs de dierenarts in het artikel is gematigd negatief over de kansen en het beestje is geen beestje meer. Laat m dan gaan!
FloortjeM schreef:het enige dat ik ervan kan denken is: wat een sneu geval.
Natuurlijk moet je niet meteen zeggen: 'maak maar af' als het niet allemaal helemaal geweldig gaat. maar deze mensen hadden beter een schoothondje gekocht. Ik vind echt dat dit veel te ver gaat.
En ja, ik weet hoe moeilijk het is te beslissen dat je een veulentje waar je je aan hecht, te laten afmaken. Maar deze redt het niet alleen, zelfs de dierenarts in het artikel is gematigd negatief over de kansen en het beestje is geen beestje meer. Laat m dan gaan!
postbodesiem schreef:FloortjeM schreef:het enige dat ik ervan kan denken is: wat een sneu geval.
jij schrijft wat ik dacht
moniquelucky schreef:En als het dier wel een goed leven krijgt en weer gezond wordt!!!?
moniquelucky schreef:Ik vind het super, gelukkig mensen die niet alleen maar aan geld denken!!!