Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
IKbenEllen schreef:KiWiKo schreef:even gruwelijk off topic *probeer ik net toch een vliegje dood te drukken op mijn beeldscherm*
![]()
![]()
pearlie schreef:HAHA dat had ik nou ook, ik dacht heh? wat kruipt daar... he het zit in mijn beeldscherm, hoe komtie daar?? hoezo onnozel...
Grappig man, waar heb je die vandaan Ik ben Ellen???
nielsjuh4 schreef:Deze oude pony is niet GEDUMPT. Dit beestje is door koliek onder de draad doorgerold en in het bietenveld achter de wei beland. Hij is aan de wandel gegaan.
Dit paard is ook niet mishandelt geweest. en door zijn oude leeftijd krijg je er geen grammetje vet meer aan.
Die sporen zijn van een andere man die daar een paard in de wei heeft gezet. En toevallig toen die net weer weg was. Kwam dit niet gedumpte paard aanlopen.
Ook is de "slechte eigenaar" (volgens jullie) helemaal niet slecht voor zijn paarden. Hij heeft met dit paard (in zijn jeugd) vele kilometers gemaakt en staat nu met pensioen.
even off-topic: ik snap dat mensen het verhaal geloven, terwijl ze maar één kant van het verhaal weten. De krant heeft het verhaal véél erger en niet naar de waarheid toe verteld.
Nadya schreef:Nielsjuh, allemaal mooi en aardig, maar waarom zijn de hoeven niet bijgehouden en waarom is zijn gebit zo slecht???
Dat zijn zaken, die je wel een beetje bij kan houden, hoe oud een paard ook is. Mijn vriendin heeft er zelf eentje van 35 jaar en die ziet er zelfs nog beter uit.
nielsjuh4 schreef:hoefsmid komt deze week langs (daar is hij van bewust dat dat nodig is) en tanden weet ik niet waarom hij daar nooit iets aan heeft gedaan